ساندبار JBL با بلندگو غیر متصل
اخبار لوازم خانگی

ساندبار JBL با بلندگو غیر متصل تولید می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، قرار است ساندبار JBL با بلندگو غیر متصل در فصل پاییز عرضه شود. طراحی جذاب آن ...

یاسمن داودیان | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، قرار است ساندبار JBL با بلندگو غیر متصل در فصل پاییز عرضه شود. طراحی جذاب آن این امکان را برای شما فراهم می کند که بدون نیاز به کابل، هنگام تماشای فیلم بلندگو هارا در نزدیکی خودتان قرار دهید و بعد از آن، بلندگو ها را به ساندبار میله ای شکل وصل کنید تا دوباره شارژ شوند.

مدل پرچمدار JBL Bar 1000 دارای چهار بلندگو رو به بالاست که قابلیت پخش صدا به صورت سه بعدی Dolby Atmos را دارد، همچنین دارای  یک ساب ووفر بی سیم که از صدای فراگیر 3D  را ارائه می دهد.

JBL نسخه مشابهی به نام Bar 9.1 را در سال 2020 عرضه کرد که آن هم بلندگوی غیر متصلی داشت اما نسخه Bar 1000 دو درایور دیگر هم دارد ضمن اینکه توان خروجی این مدل 880 وات بوده و 60 وات از مدل قبلی بیشتر است.

قیمت آن 1149 دلار برآورد شده است. اما JBL یک نسخه اقتصادی هم به نام  Bar 800 را با قیمت 899 دلار عرضه می کند؛ Bar 800 دارای دو بلندگو و  7.1 کانال است،ساندبارهای JBL در دسامبر امسال عرضه خواهند شد.

JBL دو ساندبار 300 و 500 را نیز عرضه خواهد کرد که هر دو از فناوری مجازی Multibeam برای دستیابی به Dolby Atmos پشتیبانی می کنند. این نسخه بسیار مناسب افرادی است که به دنبال جایگزینی برای بلندگوهای داخلی تلویزیون هستند.

همانند نسخه های قبلی، Bar 1000 هم از بلوتوث پشتیبانی می کند و می توانید از طریق AirPlay 2، Alexa MRM، و Chromecast با  موبایل خود موسیقی را در این پخش کنید. همه مدل های جدید دارای فناوری PureVoice بوده که کیفیت بهتری از صدا را ارائه می دهد.

Bar 500 یک ساب ووفر بی سیم است که 649 دلار و مدل Bar 300 این شرکت 399 دلار قیمت دارد که تمامی مدل های آن در دسامبر امسال عرضه خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟