تلویزیون های ال سی دی سری 6 تی سی ال
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون های LCD سری 6 تی سی ال به روز شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایندگی تی سی ال در آمریکا از عرضه تلویزیون های LCD سری 6 و 5 خبر داد. نسخه های ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایندگی تی سی ال در آمریکا از عرضه تلویزیون های LCD سری 6 و 5 خبر داد. نسخه های سری 6 از تولیدات پرطرفدار این شرکت تلقی می شود که در حال حاضر با نرخ تازه سازی 144 هرتز و فناوری 360 miniLED dimming zones در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

تلویزیون های سری 6 در بازار آمریکا بسیار محبوب بوده و در سایز های 55، 65 و 75 اینچی با قیمت پایه 700 دلار موجود است. در حالی که مدل های ارزان تر سری 5 بدون قابلیت مینی ال ای دی بوده و در سایزهای 50، 55، 65 و 75 اینچی با قیمت پایه 450 دلار به بازار عرضه می شوند.

تی سی ال یکی از بازیگران اصلی بازار تلویزیون آمریکا است که به دلیل عرضه مدل های پریمیوم و قیمت مناسب مورد توجه قرار گرفته  و تجهیز نسخه های سری 6 به نرخ تازه سازی 144 هرتز و فناوری 360 miniLED dimming zones درهمین راستا انجام شده است.

تی سی ال در 2022 اعلام کرد که دیگر از سیستم عامل گوگل تی وی استفاده نمی کند و دوباره مدل های خود را به Roku مجهز خواهد کرد که البته با توجه مشکلات نرم افزاری مدل های تی سی ال در سال گذشته دور از انتظار نبود. به لطف پشتیبانی از Roku OS، دسترسی به آمازون پرایم ویدیو، اپل تی وی، دیزنی پلاس، HBO Max، نتفلیکس و بسیاری از سرویس های دیگر فراهم شده است.

تلویزیون ال سی دی سری 6 مدل R655 در سایز 75 اینچی مجهز به فناوری miniLED dimming zones و نرخ تازه سازی 144 هرتز شده است که از دیگر امکانات آن می توان از HDMI VRR و AMD FreeSync نام برد.

پنل های ال سی دی VA سری 6 و 5 با رزولوشن 4K عرضه می شوند که فعلا خبری از رزولوشن 8k در مدل های 2022 نیست. از طرفی پشتیبانی از HDR10، HDR10+، HLG و دالبی ویژن را به لیست مشخصات آن اضافه کنید. مشتریان آمریکایی از هم اکنون می توانند مدل مورد نظر خود را سفارش دهند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟