انتقال متفاوت پول به دوستان
سایر خبرها

انتقال متفاوت پول به دوستان

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ارائه خدمات مالی و بانکی به شکلی متمایز، جذاب و راحت و کم‌هزینه از جمله اهدافی است ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ارائه خدمات مالی و بانکی به شکلی متمایز، جذاب و راحت و کم‌هزینه از جمله اهدافی است که بلوبانک از شروع فعالیت خود تاکنون دنبال می‌کند. در زمان طراحی هر سرویس و قابلیتی، راحتی هر چه بیشتر کاربران در اولویت اصلی طراحان و توسعه‌دهندگان بلوبانک قرار می‌گیرد تا تمامی خدمات ارائه شده در اپلیکیشن بلو، سریع، روان و پویا باشد.

در جدیدترین مورد، سرویس جدیدی به اپلیکیشن بلوبانک اضافه شده که انتقال وجه را به آسانی و در زمانی کوتاه‌تر از همیشه انجام می‌دهد. در این قابلیت که «انتقال به دوستان» نام دارد از فهرست شماره‌های ثبت شده در مخاطبان گوشی موبایل استفاده می‌شود تا بدون نیاز به دانستن شماره کارت افراد بتوان برای آنها پول واریز کرد.

همسر و فرزندان، پدر و مادر، دوستان و آشنایان نزدیک از جمله افرادی هستند که ممکن است در طول هفته یا ماه چند بار با آنها مبالغی را رد و بدل کنیم. با قابلیت جدیدی که بلوبانک طراحی کرده، انتقال پول به دوستان و نزدیکان بدون نیاز به دانستن شماره کارت افراد و تنها از طریق شماره تلفن همراه آنها صورت می‌گیرد.

برای این کار کافیست در منوی پرداخت اپلیکیشن بلوبانک، گزینه انتقال به دوستان را فعال نمایید. پس از اجازه دادن به اپلیکیشن برای دسترسی به مخاطبین گوشی، فهرستی از شماره‌هایی که این قابلیت را فعال کرده‌اند، مشاهده می‌کنید. با انتخاب هر کدام از افراد می‌توانید بدون نیاز به وارد کردن شماره حساب وجوه خود را انتقال دهید.

هنگامی که به منوی انتقال به دوستان وارد می‌شوید، شما فهرست مخاطبین خود را با همان نام و تصویری که ذخیره کرده‌اید، مشاهده می‌کنید. پس از انتخاب هر کدام از مخاطبین و برای اطمینان بیشتر در قسمت وارد کردن مبلغ، می‌توانید نام کامل و شماره شبای افراد را ببینید.

نکته مهم اینکه برای انتقال به این روش لازم است که هر دو طرف قابلیت انتقال به دوستان را در اپلیکیشن بلوبانک خود فعال کرده باشند. در غیر این صورت، زمان انتقال وجه نام فرد مورد نظر را در فهرست مخاطبان خود نخواهید دید. به منظور حفظ حریم شخصی کاربران، نام مخاطبین تنها با رضایت و تایید افراد برای شما نمایش داده می‌شود.

ضمن اینکه در هر لحظه‌ای می‌توانید به بخش تنظیمات اپلیکیشن مراجعه کرده و قابلیت انتقال به دوستان را غیرفعال کنید. در واقع هر بار که نیاز به انتقال پول داشتید می‌توانید دوباره اجازه دسترسی به مخاطبین گوشی را به اپلیکیشن بدهید و از قابلیت‌های انتقال سریع و بدون کارمزد این روش بهره ببرید. به همین دلیل ممکن است هر بار مخاطبین جدید و یا حذف شده‌ای را نسبت به قبل در منوی انتقال به دوستان مشاهده کنید.

بلوبانک، به عنوان استارتاپ پیشرو حوزه نئوبانک ایران، پیش از این قابلیت‌هایی همچون پرداخت خودکار قبض، خرید سریع، بلوچارت، بلوباکس، برگشت پول و… را در اختیار کاربران خود قرار داده بود تا تجربه‌ای آسان، سریع و پربازده از خدمات مالی و بانکی خلق شود.

سرویس انتقال به دوستان، به صورت رایگان و در نسخه 2.1 اپلیکیشن بلو، در دسترس کاربران بلوبانک قرار گرفته است. بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، شروع کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی تماما آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا نصب اپلیکیشن بلوبانک، لطفا به نشانیhttps://blubank.com  مراجعه کنید.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟