اخبار لوازم خانگی

وجه تمایز برند ریفل ارائه خدمات و مشاوره تخصصی است

به گزارش  پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  مدیرعامل شرکت ریفل در نشست خبری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت : شرکت ریفل در ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش  پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  مدیرعامل شرکت ریفل در نشست خبری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت : شرکت ریفل در حوزه تولید سیستم های تهویه مطبوع فعالیت دارد. هدف ما داشتن نگاهی متفاوت در این حوزه بود و تلاش کردیم که تغییرات مثبتی در این صنعت ایجاد کنیم.

ابراهیم حفظی ادامه داد : در گذشته هیچ تولیدکننده داخلی از لحاظ قیمتی، توان رقابت با شرکت های خارجی را نداشت چرا که واردات چیلرها، بسیار به صرفه تر بود.

وی افزود : در همان زمان ها به فکر تولید این محصولات بودیم در نتیجه شروع به تحلیل بازار کردیم و اطلاعات لازم را به دست آوردیم. نتیجه مهم این بود که بحث خدمات، پاشنه آشیل این صنعت است و باید به آن توجه کرد.

مدیرعامل شرکت ریفل گفت : تعداد تولیدکنندگان تهویه مطبوع در کشور بیش از ۱۰۰۰ شرکت است. البته این شرکت ها شامل برندهای بزرگ، کوچک و حتی زیر پله ای ها می‌شود.

وی ادامه داد: وجه تمایز برند ریفل با سایر شرکت‌ها، خدمات مناسب و مشاوره های تخصصی است. برند ریفل برای تمامی پروژه های خود ۲۴ ماه گارانتی و البته برای پروژه‌های بسیار بزرگ بین ۳ تا ۵ سال گارانتی ارائه خواهد کرد.

مهندس حفظی گفت : در سال‌های اخیر عواملی باعث شد که مشتریان داخلی به سمت برندهای تولید داخل روی بیاورند. تولید محصول با کیفیت ایرانی و ارائه خدمات مناسب به مشتریان باعث شده تا خریداران این محصولات به این درک برسند که تهویه مطبوع های خارجی یک محصول فراتر از تولیدات داخلی نیستند.

مدیرعامل ریفل افزود: ما همواره به مشتری این حس را منتقل می‌کنیم که می‌تواند این اطمینان را داشته باشد که در هر لحظه کنار مشتری خواهیم بود. ریفل برای هر محصول حدود ۱۵ سال تعهد تامین قطعات خواهد داشت و این امر برای جلب رضایت مشتری بسیار مفید خواهد بود.

وی گفت : در حال حاضر برند ریفل توانسته به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای بیش از ۲۵۰ نفر ایجاد اشتغال کند.

ابراهیم حفظی با اشاره با میزان صرفه جویی ارزی در تولیدات داخلی سیستم های تهویه مطبوع گفت : به واقع آمار دقیقی برای جلوگیری از خروج ارز در کل این صنعت وجود ندارد. اما به عنوان مثال برند ریفل در اجرای یک پروژه که قرار بود با برندهای خارجی انجام شود، از خروج بیش از ۲ میلیون یورو ارز از کشور جلوگیری کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟