درآمد و سود عملیاتی ال جی رشد کرد
اخبار لوازم خانگی

درآمد و سود عملیاتی ال جی رشد کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی الکترونیکس، یکی از بزرگترین شرکت های کره جنوبی در روز گذشته اعلام کرد ...

بهنام وحیدی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی الکترونیکس، یکی از بزرگترین شرکت های کره جنوبی در روز گذشته اعلام کرد که آمارهای به دست آمده حاکی از افزایش درآمد و سود عملیاتی در سومین سه ماهه سال است.

براساس اعلام این غول کره ای، درآمد عملیاتی در این مدت برابر با 746.6 میلیارد ون کره جنوبی است که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، 25 درصد رشد کرده است.

ال جی 21.2 تریلیون درآمده ایجاد کرده است و در حالی که این رقم در سال گذشته 18.79تریلیون ون کره جنوبی بود. در نتیجه رشد 14 درصدی این شرکت را نسبت به سال گذشته نشان می دهد. این رشد به دلیل تضعیف ارزش پول کره جنوبی در برابر دلار آمریکا و فروش بالای این شرکت روی داده است.

شرکت راهکارهای انرژی ال‌جی الکترونیک (LG Energy Solution) نیز در این مسیر تاثیر گذار بوده و با ارائه استراتژی و روش های نوین توانسته تا درآمد و سود عملیاتی این شرکت را افزایش دهد.

گروه بزرگ ال جی یکی از تولید کنندگان کلیدی لوازم خانگی و محصولات فناوری در سراسر جهان است که کالاهای ساخت این برند در اکثر کشورهای جهان وجود دارد. سامسونگ رقیب دیرینه این شرکت نیز تلقی می شود که هر دو از برندهای نام آشنا برای مشتریان هستند.

این دو برند شناخته شده با حضور در نمایشگاه IFA 2022 جدیدترین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند و توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کردند. شیوع ویروس کرونا منجر به لغو بسیاری از نمایشگاه ها از جمله ایفا در سال های گذشته شد و از طرفی اختلال در زنجیره تامین و کاهش فروش شرکت ها را با مشکل مواجه کرد اما نمایشگاه امسال برخلاف دو سال اخیر رونق پیدا کرده بود و اکثر برندهای مطرح جهان در آن حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟