از امکانات اتو بخار تولیپس پلاس چه می دانید؟
اخبار لوازم خانگی

از امکانات اتو بخار تولیپس پلاس چه می دانید؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اتو بخار یکی از وسایل پر کاربرد هر خانه است که وظیفه مهم مرتب نگهداشتن لباس ...

بهنام وحیدی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اتو بخار یکی از وسایل پر کاربرد هر خانه است که وظیفه مهم مرتب نگهداشتن لباس و البته ظاهر افراد بر عهده آن است. در این بخش با بررسی امکانات اتو بخار تولیپس پلاس تلاش شده تا یکی از محصولات ایرانی معرفی شود.

پیش از این که در مورد امکانات اتو بخار تولیپس پلاس توضیحاتی ارائه دهیم بد نیست که در مورد برند تولیپس پلاس بیشتر بدانید. نام شرکت صنایع  الکتریکی ناسیونال ایران و البته برند تولیپس برای بسیاری از مشتریان ایرانی نام آشنا است. این گروه برند تولیپس پلاس را به تازگی معرفی کرده و اتو بخار در این لیست قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید:

علت نشت آب از اتو چیست و چرا اتو بخار آب می دهد

شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران به عنوان نماینده انحصاری لوازم خانگی و سیستم های تهویه مطبوع پاناسونیک در ایران فعالیت داشته است و در حال حاضر تنوع بالایی از محصولات خود نظیر تلویزیون، اتو بخار، چای ساز، هیتر برقی، بخارشوی، پلوپز و .. تحت عنوان تولیپس و تولیپس پلاس روانه بازار می کند.

قابلیت های اتو بخار تولیپس پلاس

از امکانات اتو بخار تولیپس پلاس چه می دانید؟

در حال حاضر 3 مدل اتو بخار در لیست این شرکت وجود دارد که همگی دارای امکانات به روز و طراحی مدرن هستند. قابلیت های کاربردی اتو بخار تولیپس پلاس در ادامه لیست شده است.

قابلیت ضدچکه (Anti-Trip)

قابلیت ضدچکه (Anti-Trip)

قابلیت ضدچکه برای جلوگیری از چکه کردن و ریزش آب مخزن یا محفظه تولید بخار تعبیه شده است که در گذشته بسیاری از کاربران با مشکل لکه شدن لباس در اثر چکه کردن آب از اتو مواجه شده اند. مدل های امروزی از جمله اتو بخار تولیپس پلاس مجهز به این قابلیت شده اند و نگرانی بابت لکه شدن لباس و یا شستشو دوباره لباس وجود ندارد.

قابلیت ضدچکه این گونه عمل می کند که وقتی دمای کف اتو از یک حد مشخص کمتر شود، وارد عمل شده و به صورت خودکار، سوپاپ محفظه تبخیر دستگاه را بسته و جریان آب را متوقف می کند و درنتیجه از ریختن و چکه کردن آب به بیرون جلوگیری می شود.

قابلیت قطع کن خودکار

قطع کن خودکار یکی از امکانات اتو بخار تولیپس پلاس است که در لیست ویژگی های ایمنی قرار می گیرد و از این رو وجود آن بسیار اهمیت دارد. در صورتی که فراموش کنید و اتو بیش از حد معین بر روی لباس یا در حالت ایستاده بماند، قابلیت قطع کن خودکار عمل کرده و اتو را به صورت اتوماتیک خاموش می کند.

از امکانات اتو بخار تولیپس پلاس چه می دانید؟

ضد رسوب

مواد معدنی موجود در آب به مرور زمان در مخزن اتو انباشته می شوند و باعث بسته شدن حفره های کف اتو می شود که در نتیجه مانع از عملکرد درست اتو کشی می شود. قابلیت ضد رسوب برای رفع این مشکل تعبیه شده است.

قیمت و سایر مشخصات اتو بخار تولیپس پلاس

از امکانات اتو بخار تولیپس پلاس چه می دانید؟

همان طور که اشاره شد، اتو بخار تولیپس پلاس در سه مدل SI-A380C، SI-A375C و SI-A370C در اختیار مشتریان قرار می گیرد که همگی دارای قابلیت های معرفی شده هستند و از دیگر امکانات آن ها می توان به کفی سرامیک، رنگ بندی متنوع، امکان افزودن آب به دستگاه بسیار راحت و از طریق دریچه‌ی جلو و همچنین تنظیم میزان بخاردهی اتوکشی اشاره کرد.

مدل SI-A380C از جنس پلاستیک بوده و دارای توان 2200 وات و برچسب قیمتی 1,019,150 تومان است. دیگر اتو بخار این برند ایرانی  یعنی SI-A375C نیز با توان 2200 وات ارائه می شود. اتوبخار تولیپس پلاس مدل SI-A370C با قیمت 917,780 تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد. ضمن این که تولیدات این شرکت از گارانتی 18 ماهه برخوردار هستند.

کلام آخر

امکانات اتو بخار تولیپس پلاس بررسی شد تا مشتری در هنگام خرید با شنیدن نام انواع و اقسام فناوری و قابلیت های جدید دچار سردرگمی نشود. با توجه به این که ورود کالاهای خارجی به بازار ایران ممنوع شده است، تلاش شده تا محصولات برندهای معتبر و با سابقه در بخش معرفی لوازم خانگی بررسی شود.

در صورتی که تجربه استفاده از این تولیدات تولیپس پلاس را دارید می توانید نظرات خود را با ما در این صفحه به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟