سیستم گردش هوا چندگانه در یخچال فریزر بنس چیست؟
آموزش

سیستم گردش هوا چندگانه در یخچال فریزر بنس چیست؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت بنس یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی ایرانی است که مطمئنا نام این برند ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت بنس یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی ایرانی است که مطمئنا نام این برند به گوش بسیاری از مخاطبان خورده است اما برای خرید نمی توان تنها به برند اکتفا کرد و در واقع بررسی امکانات و مشخصات محصول یکی از فاکتورهای اصلی در هنگام خرید تلقی می شود. در مطلب سیستم گردش هوا چندگانه در یخچال فریزر بنس قصد داریم تا به معرفی یکی از قابلیت های محصولات تولیدی این برند بپردازیم و در هنگام شنیدن این تکنولوژی با کاربرد آن در یخچال فریزر آشنایی کامل داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی کدامند؟ + لیست قیمت و ویدیو

 

سیستم گردش هوا چندگانه چیست؟

سیستم گردش هوا چندگانه در یخچال فریزر بنس چیست؟

تازه ماندن مواد غذایی به ویژه سبزیجات و میوه در یخچال فریزر از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل بسیاری از شرکت های مدرن امروزی به دنبال معرفی انواع و اقسام فناوری ها برای تحقق این امر هستند. مطمئنا مواجه با سبزیجات پلاسیده و یا میوه های فاسد برای هیچ کسی خوشایند نیست اما چگونه می توان مواد غذایی را به مدت طولانی تری در یخچال سالم نگه داشت؟ برای پاسخ به این سوال باید به سراغ معرفی کاربرد سیستم گردش هوا چندگانه در یخچال فریزر بنس رفت.

سیستم گردش هوا چندگانه یکی از امکانات مدل های بنس است که منجر به تازه ماندن طولانی تر موادغذایی به ویژه میوه ها و سبزیجات می شود. در واقع این فناوری با توزیع یکنواخت سرما در داخل یخچال فریزر از فاسد شدن سریع مواد غذایی جلوگیری می کند.

وظیفه اصلی این فناوری گردش هوای یکسان و هماهنگ در داخل یخچال است اما چگونه عمل می کند؟این سیستم دارای چندین دریچه است که در زیر قفسه ها قرار گرفته و وظیفه آن انتقال سرما به صورت یکنواخت در داخل یخچال است. از طرفی مدل های بنس دارای سامانه جداگانه تبرید برای جلوگیری از استشمام بوی مواد غذایی فریزر در یخچال هستند.

کدام یخچال فریزرهای بنس دارای این فناوری هستند؟

  • یخچال فریزر بنس مدل DESENT : این مدل از نوع بالا و پایین یا کمبی بوده که دارای آب سرد کن است. این یخچال از امکاناتی مانند سیستم سرمایش بدون برفک، عملکرد ECO و امکان تنظم دما در هر محفظه به طور جداگانه برخوردار است.

سیستم گردش هوا چندگانه در یخچال فریزر بنس چیست؟

  • یخچال فریزر کمبی بنس مدل VENUS: این مدل با ظرفیت 595 لیتر به فروش می رسد که از نوع بالا فریزر بوده و دارای قابلیت هایی دیگری مانند کلاس بهره وری انرژی A، یخ ساز دستی، سیستم ذوب برفک اتوماتیک هوشمند و قابلیت انجماد و سرمایش سریع است.

یخچال فریزر کمبی بنس مدل VENUS

  • یخچال فریزر دوقلوی بنس مدل آرامیس: این مدل از نوع دو قلو بوده وبرای خانواده هایی با جمعیت بیشتر مناسب است. سیستم سرمایش بدون برفک، سیستم گردش هوای داخلی، امکان استفاده به صورت جداگانه و به هم چسبیده (دوقلو) بخشی از امکانات این محصول شمرده می شود.
سیستم گردش هوا چندگانه در یخچال فریزر بنس چیست؟
  • یخچال و فریزر بنس مدل کراس: ظرفیت کل این مدل 572 لیتر است که بسیار جا دار بوده و به راحتی می توان انواع مواد غذایی را در آن ذخیره کرد. این یخچال با قابلیت های یخساز اتوماتیک، صفحه سرمایش فلزی Metal Cooling، فیلتر تصفیه آب، کشو با قابلیت نگهداری رطوبتFresh Box در یخچال و  قفسه بطری فلزی در یخچال به فروش می رسد.

سیستم گردش هوا چندگانه در یخچال فریزر بنس چیست؟

  • یخچال فریزر دوقلوی بنس مدل Polaris: این مدل یکی دیگر از تولیدات این شرکت است که در لیست مدل های دو قلو قرار می گیرد و با ظرفیت 601 لیتر، درب با دسترسی آسان Door in Door، مصرف انرژی کلاس + A، سیستم گردش ھوای داخلی اجباری، کمپرسور هوشمند اینورتر و صفحه سرمایش فلزی Metal cooling ارائه می شود.

یخچال فریزر دوقلوی بنس مدل Polaris

کلام آخر

قابلیت سیستم گردش هوا چندگانه در یخچال فریزر بنس معرفی شد تا هر گونه ابهامی در این مورد برطرف شود.آشنایی کامل با فناوری و امکانات محصولی که قصد خرید آن را دارید به شما کمک می کند تا خرید هوشمندانه تری داشته باشید.

با اشتراک گذاشتن نظرات خود در این صفحه می توانید به سایر مشتریان کمک کنید تا از تجربه خرید شما در خصوص یخچال فریزر بنس استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟