ساندبار جی‌پلاس مدل M625SN چه امکاناتی دارد؟
اخبار لوازم خانگی

ساندبار جی‌پلاس مدل M625SN چه امکاناتی دارد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جی‌پلاس یکی از معدود تولید کنندگان ایرانی است که در زمینه تولید ساندبار و ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جی‌پلاس یکی از معدود تولید کنندگان ایرانی است که در زمینه تولید ساندبار و لوازم صوتی فعالیت می کند. کیفیت صدا در کنار تصویر از اهمیت بالایی برای اغلب مشتریان برخوردار است و به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال تجهیز خانه خود به انواع و اقسام لوازم صوتی از جمله ساندبارها هستند. ساندبار جی‌پلاس مدل M625SN در بازار ایران موجود بوده و دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش گلدیران است. برای آشنایی بیشتر با این کالای ایرانی در ادامه با ما همراه شوید.

ساندبار چیست؟

ساندبار جی‌پلاس مدل M625SN چه امکاناتی دارد؟

پیش از این که در مورد ساندبار جی‌پلاس مدل M625SN و امکانات آن توضیح دهیم بد نیست برای آن دسته از افرادی که به دنبال پاسخ سوال ساندبار چیست؟ هستند، در مورد کاربرد این محصول اطلاعاتی ارائه دهیم.

ساندبار در واقع یک بلندگوی خطی است که صدا را به صورت ستونی پخش کرده و در زیر تلویزیون به صورت افقی قرار می گیرد و می تواند کیفیت صدا را به میزان قابل توجهی ارتقا دهد. در گذشته سینمای خانگی رایج بوده که به منظور پخش صدای دالبی و تجربه صدایی با کیفیت معرفی شدند اما بعدها ساندبارها یا همان بلندگوهای خطی به دلیل جمع و جور بودن، اختصاص فضای کم، قیمت مناسب تر، کاهش سیم کشی و البته قابلیت های بیشتر مورد توجه قرار گرفتند.

قابلیت های ساندبار جی‌پلاس مدل M625SN

ساندبار جی‌پلاس مدل M625SN چه امکاناتی دارد؟

ساندبار جی‌پلاس مدل M625SN یکی از محصولات کاربردی این شرکت به حساب می آید که با خرید آن در کنار تلویزیون می توانید تجربه صدای واقعی و سینما را در محیط خانه داشته باشید. این محصول ایرانی با قدرت خروجی صدای 50 وات به فروش می رسد که از قابلیت اتصال به بلوتوث نیز برخوردار است.

تعداد کانال ساندبار جی پلاس 2.1 کانال بوده که امکان اتصال از طریق USB نیز فراهم شده و از طرفی دارای یک عدد ورودی اپتیکال نیز است که برای انتقال صدای دیجیتال کاربرد دارد.

مشخصات ساندبار جی‌پلاس مدل M625SN

تعداد کانال

2.1 کانال

قدرت خروجی صدا

50 وات

ورودی اپتیکال

یک عدد

USB

دارد

بلوتوثدارد
وروی خطی Line
نشانگر LED

دارد

 قیمت

 3.700.000 تومان

 

کلام آخر

جی پلاس توسط گروه گلدیران به بازار ایران راه پیدا کرد که بعد از خروج خارجی ها موفق شد تا خلا بازار لوازم خانگی ایران را پر کند و با ارائه سبد کالای متنوع از جمله تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، سیستم های صوتی، سیستم تهویه مطبوع سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده است. این شرکت به تازگی از مایکروویوهای خود رونمایی کرده و همواره به دنبال تکمیل سبد کالای خود است. ساندبار جی‌پلاس مدل M625SN برای آن دسته از افرادی که  به دنبال تجربه بهتر صدا در خانه هستند، مناسب بوده و با بررسی امکانات آن تلاش شد تا مشتریان را در هنگام خرید راهنمایی کنیم.

در صورت استفاده از این محصول می توانید نظرات خود را با ما در این صفحه به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟