کوچکترین پروژکتورهای لیزری 3LCD جهان توسط سونی معرفی شد
اخبار لوازم خانگی

کوچکترین پروژکتورهای لیزری 3LCD جهان توسط سونی معرفی شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سونی از کوچکترین پروژکتورهای لیزری 3LCD جهان رونمایی کرد که به دلیل ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سونی از کوچکترین پروژکتورهای لیزری 3LCD جهان رونمایی کرد که به دلیل برخورداری از امکانات بالا، انعطاف پذیری در نصب و روشنایی فوق العاده می توانند انتخاب مناسبی برای موزه، ادارات و محیط های آموزشی و سرگرمی باشند.

کوچکترین پروژکتورهای WUXGA 3LCD جهان یا مدل های VPL-PHZ61 و VPL-PHZ51 بسیار کوچک بوده و دارای اندازه جمع و جور هستند. این مدل ها به راحتی در سقف نصب می شوند که با +55% تغییر عمودی به راحتی در اتاق های جلسات و کلاس های آموزشی مورد استفاده قرار می گیرند.

هر دو مدل دارای طراحی پیچیده هستند که از روشنایی بالا و چشمگیر بهره برده اند. مدل VPL-PHZ61 با روشنایی 6,400 لومنز (مرکز 7000 لومن) ارائه می شود و مدل VPL-PHZ51 دارای روشنایی 5300 لومنز (مرکز 5800 لومن) است. در نتیجه شاهد نمایش تصاویر واضح با نور کافی در اتاق های کنفرانس هستید.

کوچکترین پروژکتورهای لیزری 3LCD جهان توسط سونی معرفی شد

کوچکترین پروژکتورهای لیزری 3LCD جهان به لطف ادغام فناوری تحلیل، نقشه برداری و پردازش سیگنال ها به موقع Reality Creation سونی می توانند تصاویر بسیار واضح و روشن ارائه کنند. هر دو مدل برای سازگاری با منابع ویدیویی 4K از ورودی 4K60P پشتیبانی می کنند. این فناوری برای نمایش تصاویر با وضوح و کیفیت بالا به کمک Reality Creation’s سونی می آید.

این پروژکتورها برای نمایش محتوای 4K هنگامی که با سایر تجهیزات فورکی استفاده می شوند، نیازی به مبدل نداشته و از “Deep Color” HDMI و HDCP2.3 پشتیبانی می کنند. به لطف بهره بردن از قابلیت Reality Text متن و نوشته ها کاملا مشخص و واضح بوده و نگرانی بابت خوانا بودن متن وجود ندارد.

کوچکترین پروژکتورهای لیزری 3LCD جهان دارای تنظیمات هوشمند پیشرفته بوده و می توانند براساس محیط تنظیم شده و ارتقا یابند. یکی دیگر از امکانات این محصولات سونی با عنوان عملکرد Bright View شناخته می شود که منجر شده تا رنگ ها کنتراست و پویایی خود را حتی در محیط های روشن حفظ کنند.

ویژگی جدید Ambiance می تواند با کمک سنسورهای نور محیطی به طور خودکار روشنایی محیط را اندازه گیری کند و سپس براساس آن، Bright View، افزایش رنگ یا تنظیمات Reality Creation کالیبره و بررسی می کند. از طرفی سونی در این مدل های خود از فیلترهایی با متریال جدید بهره برده که دیگر در اتاق های کنفرانس و کلاس های آموزشی نیازی به تمیز کردن فیلتر نیست.

براساس اعلام یکی از مقامات سونی، این پروژکتورهای جمع و جور از نظر طراحی، فناوری و کیفیت در سطح جهانی بوده و در پاسخ به نیاز اکثر مشتریان تولید شده اند.

مدل های VPL-PHZ61 و VPL-PHZ51 سونی از اواخر پاییز روانه بازار آمریکا می شوند که از امکانات دیگر آن ها می توان به Auto Power On، عملکرد Data cloning و ورودی Auto Light اشاره کرد. اطلاعاتی در خصوص قیمت این محصولات منتشر نشده و برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟