حضور پر قدرت بزرگترین شرکت های لوازم خانگی در نمایشگاه شیراز
اخبار لوازم خانگی

حضور پر قدرت بزرگترین شرکت های لوازم خانگی در نمایشگاه شیراز

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تنها چند روز تا برگزاری بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی شیراز باقی مانده ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تنها چند روز تا برگزاری بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی شیراز باقی مانده و قرار است بزرگترین شرکت های لوازم خانگی در این رویداد، جدیدترین دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

نمایشگاه لوازم خانگی شیراز یکی از بزرگترین رویدادهای حوزه صنعت لوازم خانگی تلقی می شود که از 27 لغایت 30 مهرماه میزبان علاقه مندان و فعالین این بخش از سراسر کشور است.

برگزاری چنین رویدادی به مشتریان کمک می کند تا از نزدیک با جدیدترین محصولات موجود در بازار ایران آشنا شوند و عملکرد آن ها را مشاهده کنند. ارتباط چهره به چهره با تولید کنندگان ایرانی و همچنین بررسی و تست یک لوازم خانگی از نزدیک برای اکثر مشتریان جالب توجه است.

شیراز پنجمین شهر پر جمعیت ایران به شمار می رود و نقش به سزایی در صنعت این کشور دارد و به همین دلیل هر ساله میزبان رویدادهای مهم صنعتی از جمله نمایشگاه لوازم خانگی است.

بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی شیراز از تاریخ 27 الی 30 مهر ماه سال 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس – شیراز در سه سالن و به مساحت 6000 متر مربع برگزار خواهد شد که تاکنون استقبال خوبی از این رویداد شده و اکثر تولید کنندگان ایرانی در آن حضور دارند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟