اخبار لوازم خانگی

کلاهبرداری با بیعانه برای فروش لوازم خانگی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس پلیس فتای استان کرمان از شناسایی و دستگیری فردی کلاهبردار با ترفند فروش ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس پلیس فتای استان کرمان از شناسایی و دستگیری فردی کلاهبردار با ترفند فروش لوازم‌ خانگی خبر داد و گفت: بهترین راه تهیه لوازم‌ خانگی، خرید از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر است.

سرهنگ محمدرضا رضایی در تشریح این خبر بیان کرد : به دنبال مراجعه زنی جوان به این پلیس و طرح شکایت مبنی بر خرید لوازم‌خانگی از طریق عضویت در یک گروه واتس اپی و پرداخت مبلغی بابت بیعانه، مشخص شد فروشنده از ارسال کالا خودداری کرده و پاسخ گوی تماس‌های او نبوده است.

وی ادامه داد: در این زمینه با بررسی انجام شده مشخص شد متهم مرتبط با این کلاهبرداری یک زن است که در یکی از شهرستان های تابعه شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر شد . متهم علت این عمل مجرمانه خود را کسب ثروت با فریب دیگران ذکر کرد.

این مسئول انتظامی با بیان این که برخی سودجویان از طریق آگهی‌های جعلی در فضای‌مجازی و جلب اعتماد قربانیان اقدام به کلاهبرداری می‌ کنند به کاربران توصیه کرد: قبل از هرگونه خرید، از صحت و سقم آگهی و کالای ارائه شده اطمینان حاصل کنند و مبلغ کالای خریداری شده را در محل بپردازند.

وی تاکید کرد: شهروندان در خریدهای اینترنتی فریب ظاهرزیبا و پررنگ و لعاب صفحات یا گروه های فضای مجازی را نخورند و برای پیشگیری از خرید کالای معیوب، تقلبی و کلاهبرداری‌های احتمالی، خریدهای خود را فقط از وب سایت رسمی تولید کنندگان یا نمایندگی‌های فروش انجام دهند./روزنامه خراسان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟