همکاری ال‌جی با Unity جهت توسعه فن‌آوری‌های بنیادین برای Meta-home و انسان دیجیتال است.
اخبار لوازم خانگی

همکاری ال‌جی با Unity برای ارائه تجربه‌های جدید در فضای مجازی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همکاری ال‌جی با Unity جهت توسعه فن‌آوری‌های بنیادین برای Meta-home و انسان دیجیتال است. ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همکاری ال‌جی با Unity جهت توسعه فن‌آوری‌های بنیادین برای Meta-home و انسان دیجیتال است.

ال‌جی الکترونیکس (LG)  با شرکت Unity که یک پلتفرم پیشروی جهانی در تولید و اجرای محتوای سه بعدی در لحظه (RT3D) است، به منظور توسعه Meta-home و انسان‌های دیجیتال تفاهم نامه‌ای را منعقد کرد.

Meta-home به کاربران اجازه می‌دهد که از فضای شخصی زندگی‌شان یک نسخه دیجیتالی بسیار دقیق و مشابه بسازند و در این فضای پویای مجازی که مطابق با فضای زندگی واقعی خودشان است زمان خود را سپری کنند. تمام محصولات LG نصب شده در خانه واقعی کاربر در Meta-home وجود دارند. از این گذشته، هر تنظیماتی که کاربر بر روی دستگاه‌های LG خود در فضای دیجیتال انجام دهد در دنیای واقعی بازتاب داده می‌شود و این امکان یک تجربه خلاقانه است و روشی نوآورانه و راحت به کاربران ارائه می‌دهد.

 

کاربران همچنین می‌توانند محل زندگی دیجیتال خود را با تغییر چیدمان لوازم منزل شخصی‌سازی کنند و با سایر کاربران Meta-home از سراسر جهان ارتباط برقرار کرده و تجربیات و توصیه‌های شخصی خود را در خصوص استفاده از راه‌کار‌های سبک زندگی پیشرفته ال­جی با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

علاوه­بر­این، Meta-home دارای انسان‌های دیجیتالی است که می‌توانند حس کنند کاربر چه زمانی نیاز به کمک دارد تا پشتیبانی به موقع ارائه ‌دهند. برای مثال تشخیص می‌دهند که کاربر برای مدیریت و استفاده از یکی از لوازم منزلش نیاز به کمک دارد. این دستیاران دیجیتالی قادرند از طریق ادغام قابلیت تشخیص صدای  ال­جی، پردازش زبان و فن‌آوری‌های فهم محتوا، و همچنین موتور پیچیده Unity – که صنایع بسیاری از آن استفاده می‌کنند –به شکلی طبیعی ارتباط برقرار کنند.

ساکنین مجازی Meta-home علاوه بر مهارت‌های مکالمه، با استفاده از حالت‌های طبیعی چهره متناسب با موقعیت، تعاملات و واکنش‌هایی را نشان می‌دهند که آن‌ها را به عنوان یک انسان باور پذیرتر می‌کند.

دکتر کیم بیونگ هون مدیر ارشد فن‌آوری و معاون اجرایی ال­جی الکترونیکس می‌گوید: ” Meta-home که دارای انسان‌های دیجیتالی‌ است از فن‌آوری‌های پیشرفته ال­جی و درک عمیق از مصرف­کنندگان و محیط خانه‌های آن‌ها، و قابلیت‌های بی نظیر Unity در RT3D و گرافیک کامپیوتری برای ارائه یک نوآوری شگرف در تجربه کاربر،استفاده خواهد کرد”.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟