چرا باید گلکسی Z Flip4 سامسونگ را انتخاب کرد؟
اخبار لوازم خانگی

چرا باید گلکسی Z Flip4 سامسونگ را انتخاب کرد؟

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سال‌هاست که گوشی‌های هوشمند بزرگ و بزرگ‌تر می‌شوند تا جایی که امروزه جدیدترین ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سال‌هاست که گوشی‌های هوشمند بزرگ و بزرگ‌تر می‌شوند تا جایی که امروزه جدیدترین گوشی‌ها به سختی در جیب لباس‌ها جای می‌گیرند. اگر چه صفحه نمایش بزرگ یک امتیاز مثبت برای افزایش بهره‌وری کارهاست، اما این رویکرد در طراحی تا حد مشخصی پیش می‌رود و در جایی متوقف می‌شود، مگر اینکه بخواهید تغییری در جیب لباس‌های خود بدهید. گوشی‌های تاشویی مثل گلکسی Z Flip4 راه‌حلی‌ست برای این مشکل و به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به جیب‌های بزرگ، همان کارها را با صفحه نمایشی بزرگ انجام دهید. فرم تاشوی این محصول با انعطاف‌پذیری بالا در محل کار، خانه و… گزینه‌ای مناسب برای کاربردهای مختلف محسوب می‌شود. در ادامه مروری داشته‌ایم بر پنج دلیل مهمی که گلکسی Z Flip4 را به ابزاری کاربردی و مهم برای کاربران تبدیل می‌کند.

بهره‌وری جیبی

چرا باید گلکسی Z Flip4 سامسونگ را انتخاب کرد؟

گلکسی Z Flip4 یک گوشی کوچک است که ضمن برخورداری از طراحی زیبا، میزان بهره‌وری کاربران را افزایش می‌دهد. این گوشی با صفحه‌ای منعطف در ابعاد 6.7 اینچ، به شکلی بی‌نظیر با اندازه جیب‌های شما سازگاری دارد و برای استفاده کاری و شخصی در هر حالت و زمانی طراحی شده است. با باز کردن صفحه‌ تاشوی این دستگاه، 6.7 اینچ فضای موثر برای انجام کارها در اختیار شماست؛ همچنین در حالت بسته، اندازه آن تقریبا نصف یک گوشی هوشمند است و قابلیت‌هایی باورنکردنی به شما ارائه می‌دهد. گلکسی Z Flip4 در قسمت نمایشگر به لطف Gorilla Glass Victus+ در برابر ضربه و بدنه آن به کمک استاندارد IPX8 در برابر نفوذ آب مقاوم شده است.

نیازی نیست  Z Flip4را باز کنید

حتی زمانی که گلکسی Z Flip4 را در حالت بسته قرار می‌دهید، می‌توانید به کمک نمایشگر 1.9 اینچی کاور، که روی بدنه قرار گرفته کارهای زیادی را انجام دهید. با Z Flip4 دیگر نیازی نیست تا گوشی خود را باز کنید و به کارهای خود رسیدگی کنید. نمایشگر روی بدنه این گوشی به عنوان مرکز اعلانات شما عمل می‌کند و تمامی اطلاعات و داده‌های مهم شما را به‌روز می‌کند. برای مواقعی که بخش زیادی از روز را در جلسه هستید این نمایشگر مفید به کمک شما می‌آید و اطلاعات مورد نیاز و کافی را بی آنکه حواستان پرت شود در یک نگاه دریافت می‌کنید. همچنین شما می‌توانید با این نمایشگر تماس‌ها و پیام‌های خود را بدون باز کردن گوشی پاسخ دهید. نمایش آب‌وهوا، تقویم، گام‌شمار Samsung Health، مخاطبین منتخب برای تماس فوری، پخش موسیقی و انواع ویجت‌های قابل تنظیم از دیگر قابلیت‌های نمایشگر کاور گلکسی Z Flip4 است.

اجرای چند کار به شکل همزمان

چرا باید گلکسی Z Flip4 سامسونگ را انتخاب کرد؟

انجام چند کار به طور همزمان می‌تواند سهم زیادی در افزایش بهره‌وری و بازدهی شما دارد. قابلیت‌های مولتی‌تسکینگ گوشی تاشوی گلکسی Z Flip4 این امکان را در دسترس شما قرار می‌دهد تا به خوبی از پس این کارها بربیایید. شما می‌توانید برنامه‌های منتخب خود را از قسمت edge panel، باز کنید و روی صفحه‌ای چند قسمتی به طور همزمان مشغول به کار شوید. به طور مثال اگرمتنی را از روی یک ایمیل می‌نویسید، می‌توانید همزمان هر دوی این فایل‌ها را روی صفحه نمایش خود داشته باشید، یا همزمان با اینکه در حال تماس ویدئویی هستید، فایل کاری خود را ویرایش و ارائه کنید. همه این کارها به لطف قابلیت تقسیم صفحه در گلکسی Z Flip4 امکان‌پذیر شده است تا بتوانیدضمن حفظ تعادل بین کار و زندگی، رسانه‌های اجتماعی و ایمیل‌های کاری خود را به طور همزمان بدون کمترین چالش و مشکلی چک کنید.

تماس تصویری، بدون دخالت دست

امروزه کنفرانس ویدئویی یکی از ملزومات اصلی در بسیاری از مشاغل است و برای این‌کار، کاربران باید همیشه گوشی همراه خود را در زاویه‌ای مناسب نگه دارند تا به طور واضحی دیده شوند. به لطف فرم انعطاف‌پذیر Z Flip4، شما می‌توانید گوشی همراه خود را در حالت Flex قرار دهید و بدون دخالت دست از تماس یا کنفرانس ویدئویی شفاف و واضح خود نهایت بهره را ببرید. در حالت Flex شما می‌توانید گوشی را تا زاویه‌ای مشخص خم کنید و با گذاشتن آن بر روی سطحی صاف، تماس ویدئویی بی‌نقصی را تجربه نمایید. گذاشتن گوشی در حالت Flex این توانایی را به شما می‌دهد که بتوانید همزمان با تماس ویدئویی، یادداشت بردارید و یا اسلایدهای ارائه را در نیمه پایین صفحه نمایش مشاهده کنید.

گلکسی Z Flip4 به شکلی طراحی شده که واقعا بتوان بدون نیاز به دست از آن استفاده کرد. یعنی بدون نیاز به باز کردن گوشی، کارهای بیشتری را با آن انجام داد. همه کارها مانند تماس گرفتن، پاسخ به پیام‌های متنی، باز کردن درِ خودرو یا حتی کنترل کردن ویجت SmartThings Scene را از روی نمایشگر کاور انجام دهید.

تولید محتوا بدون دخالت دست

یکی دیگر از کارهایی که در گلکسی Z Flip4 به نگهداشتن گوشی و استفاده از دست نیاز ندارد، تصویربرداری است. این گوشی تاشو به شکلی طراحی شده که می‌توانید بدون نیاز به سه پایه عکس‌ها و فیلم‌های شفاف و با کیفیتی بگیرید و بهترین لحظه‌های روز خود را ثبت کنید. همچنین با این قابلیت سلفی‌های زیبایی هم می‌توانید بگیرید. فیلمبرداری بدون دخالت دست یا گرفتن سلفی گروهی در زوایای مختلف، با خم کردن جزئی گلکسی Z Flip4 و فعال شدن حالت FlexCam در آن، در دسترس قرار گرفته است. در حالت Flex به کمک نمایشگر کاور می‌توانید پیش‌نمایشی از آنچه در حال ثبت آن هستید، مشاهده کنید تا از کادر مناسب آن مطمئن شوید. حالت پرتره این دستگاه به پردازش هوش مصنوعی مجهز شده که به شما امکان تغییر پس‌زمینه و افکت‌های نوری تصویر را می‌دهد. به کمک دو حالت Hyper-Lapse و Auto Framing دوربین گلکسی Z Flip4 قادر به ثبت تصاویری زیبا و شگفت‌انگیز خواهید بود. گلکسی Z Flip4 به عنوان نسل چهارم گوشی‌های تاشو سامسونگ، قابلیت‌هایی کلیدی از جمله تجربه بهتر از دوربین، باتری بزرگ‌تر و شخصی‌سازی گسترده همزمان با طراحی فوق کوچک را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟