خرید اقساطی محصولات «سام الکترونیک» با کارت آسان خرید بانک تجارت
اخبار لوازم خانگی

خرید اقساطی محصولات «سام الکترونیک» با کارت آسان خرید بانک تجارت

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بانک تجارت به منظور ارائه خدمات فروش اقساطی شبکه آسان خرید با شرکت سام‌الکترونیک ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بانک تجارت به منظور ارائه خدمات فروش اقساطی شبکه آسان خرید با شرکت سام‌الکترونیک قرارداد همکاری امضا کرد.

 قرارداد همکاری سه‌جانبه بانک تجارت و شرکت‌های کارت اعتباری ایران کیش و سام الکترونیک با موضوع ارائه خدمات فروش اقساطی از طریق شبکه آسان خرید و بهره‌مندی شرکت سام‌الکترونیک از مزایای این شبکه، به امضای نمایندگان بانک تجارت و شرکت‌های کارت اعتباری ایران کیش و سام الکترونیک رسید.

بر اساس این قرارداد از این پس دارندگان کارت‌های آسان خرید می‌توانند با مراجعه به مراکز فروش محصولات سام الکترونیک (۴۵۰ فروشگاه و ۱۰ مرکز خرید سام در کشور) محصولات مورد نظر خود را به صورت اقساطی خرید کنند.

بانک تجارت به منظور ارائه خدمات نوین و با هدف افزایش قدرت خرید هموطنان و رونق کسب‌و‌کار صاحبان مشاغل در سال ۱۳۹۱ اقدام به راه‌اندازی شبکه خرید و فروش اقساطی کالا و خدمات در قالب “طرح آسان خرید” کرده و در همین راستا تاکنون با ده‌ها شرکت بزرگ تولید و فروش محصولات و خدمات کشور قرارداد همکاری منعقد کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟