خانم ها بخوانند!

پرطرفدارترین لباس های پاییز و زمستان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیک پوش و خوشتیپ بودن ربطی به این که خانم یا آقا ، کودک یا بزرگسال باشید ...

نهال وحیدی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیک پوش و خوشتیپ بودن ربطی به این که خانم یا آقا ، کودک یا بزرگسال باشید ندارد و در همه سن و سال های زندگی باید به ظاهر و پوشش خود اهمیت دهید. حال که در فصل پاییز هستیم و بعد از آن زمستان قطعا تنوع و انتخاب های بیشتری در لباس های فصل سرد خواهید داشت زیرا به علت سرد بودن هوا شما می توانید از چند دست لباس برای پوشیدن استفاده کنید و از این رو این موضوع سبب تنوع پوشش شما خواهد شد. در این مطلب قصد داریم به معرفی پرطرفدارترین لباس های پاییز و زمستان بپردازیم تا شما بتوانید به راحتی استایل خود را برای فص های سرد پیدا کنید.

پرطرفدارترین استایل پاییز و زمستان

پرطرفدارترین استایل پاییز و زمستان

همانطور که گفتیم در این مطلب درباره پرطرفدارترین لباس های پاییز و زمستان خواهیم گفت هم چنین درباره استایل های ترند در سال قبل و امسال صحبت می کنیم تا شما بدانید که چه چیز هایی در کمد لباس و کفشتان کم دارید و یا حتی چه چیز هایی را دیگر نباید استفاده کنید و جای کمدتان را برای لباس های جدید و ترند باز کنید.

پرطرفدارترین استایل پاییز و زمستان

همانطور که گفتیم لباس پاییزی و زمستانی تنوع رنگی و مدل های زیادی دارد که می توانید با توجه به سلیقه خودتان پوشش مورد نظرتان را انتخاب کنید. در این فصل ها معمولا استفاده از بافت، انواع کت ها، هودی، ژاکت، دورس، کلاه، شلوار های اسلش و یا جین و… افزایش یافته و هم چنین پوشیدن انواع بوت های کوتاه و بلند و در برخی مواقع کتونی از انتخاب های کفش برای این فصول هستند.

همانطور که می دانید پاییز امسال در برخی شهر های ایران نسبت به سال های گذشته کمی گرم تر است و به همین دلیل انتخاب یک استایل مناسب پاییزی در طول روز کار دشواری می شود زیرا در طول روز هوا گرم است و شب مقداری سرد می شود. حال در این موارد باید چه کرد؟! با ما همراه باشید تا در ادامه به تمام موضوعات گفته شده بپردازیم.

انواع لباس های پاییزی و زمستانی

همانطور که گفتیم تنوع لباس های پاییزی و زمستانی بسیار بیشتر از سایر فصل ها است و شما می توانید انتخاب های زیادی برای کامل کردن استایل روزانه خود داشته باشید پس در این قسمت شما را با انواع اسم لباس های پاییزی و زمستانی بیشتر آشنا خواهیم کرد و خوب است که شما نام آن ها را نیز بدانید و در پوشش خود از آن ها استفاده کنید.

بامبر

بامبر

نوعی از ژاکت کوتاه هستند که در آستین و کمر آن ها کش وجود دارد این لباس ها معمولا از جنس پلی استر، چرم، نایلون، پنبه، جین، جیر ساخته می شود و برای فصول سرد بسیار مناسب هستند این ژاکت ها برای قرار های رسمی مناسب نیستند اما می توانید برای استایل روزانه خود از آن ها استفاده کنید.

پافر

پرطرفدارترین لباس های پاییز و زمستان

خوب است بدانید پافر توسط یک شیمیدان استرالیایی اختراع شده و نام آن برگرفته از یک نوع ماهی است. مدتی است که در ایران این لباس بسیار ترند شده و هم مدل کوتاه و بلند آن می تواند ایده ای عالی برای فصول سرد باشند هم چنین پافر ها جزو پرطرفدارترین لباس های پاییز و زمستان هستند و شما می توانید با یک هودی یا دورس آن را بپوشید. جنس بیرونی آن از پلی اسنر و نایلون است و داخل آن معمولا با پر و یا پشم شیشه پر می شود.

شکت

پرطرفدارترین لباس های پاییز و زمستان

کلمه شکت برگرفته از دو کلمه جکت و شِرت است که برای فصول سرد بسیار مناسب هستند در واقع شکت ها در طراحی های متنوع برای خانم ها و آقایان عرضه می شوند و رایج ترین آن ها می تواند طرح های چهار خانه باشد که طرفداران زیادی نیز دارد و قطعا باید یکی از آن ها در کمد لباس های پاییزی دخترانه و پسرانه باشد زیرا به راحتی با هر لباسی می توانید آن را ست کنید.

ترنچ کت

پرطرفدارترین لباس های پاییز و زمستان

ترنچ کت یا همان بارانی از رایج ترین لباس های پاییزی است که ایده آن از لباس های سربازان در جنگ جهانی اول گرفته شده و معمولا جنس آن از پارچه هایی نظیر پوپلین، مموری، چرم تولید می شود هم چنین طراحی آن به گونه ای است که بلندی آن از زانو به پایین است هم چنین ترنچ کت ها معمولا یک‌ بند دور کمر و در آستین ها دارند.

کاردیگان

پرطرفدارترین لباس های پاییز و زمستان

یکی از ژاکت های بافت با دکمه که هم به صورت باز و هم بسته و هم به عنوان رویه از آن ها استفاده می شود و می تواند جزو رایج ترین لباس های فصل های سرد برای افرادی که به راحت پوشیدن علاقه دارند باشد.

سویشرت

پرطرفدارترین لباس های پاییز و زمستان

لباسی است که از جنس های پنبه ای ساخته می شود و کلاه ندارد و یک ژاکت زیب دار است و فرق آن با هودی می تواند همین دو مورد گفته شده باشد.

وست

به لباس کوتاه بدون آستین وست گفته می شود در واقع در ایران به آن جلیقه نیز می گویند و می توانید زیر آن یک لباس آستین بلند پوشیده و روی آن از وست استفاده کنید.

کت بلیزر

پرطرفدارترین لباس های پاییز و زمستان

کتی که بین حالت رسمی و غیر رسمی دارد و از این رو می توانید در استایل روزانه خود از آن استفاده کنید این کت ها از پرطرفدارترین لباس های پاییزی هستند. دوخت این کت ها معمولا حالت اورسایز دارد و هم چنین جیب و دکمه از دیگر نکات این کت هستند.

مدل لباس پاییزی زنانه ایرانی

پرطرفدارترین لباس های پاییز و زمستان

امروزه پوشش خانم های ایرانی نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده و بسیاری از خانم های شیک پوش به دنبال استایل های ترند هستند. در این قسمت به خانم های عزیز کمک می کنیم که از چه لباس هایی در فصل پاییز و زمستان استفاده کنند. یکی از پرطرفدارترین لباس های پاییز و زمستان می تواند ترکیب هودی و پافر برای افرادی که به دنبال یک استایل کژوال هستند، باشد.

هودی و پافر

هم چنین استفاده از شلوار های اسلش، ترنچ کت و بوت های نسبتا بلند از دیگر استایل هایی است که خانم ها می توانند به عنوان مدل لباس پاییزی زنانه ایرانی انتخاب کنند.

پرطرفدارترین لباس های پاییز و زمستان

نوع دیگری از استایل خانم هایی که به دنبال پوشش رسمی تری هستند، می تواند ترکیب یک کت و یا پالتو بلند با یک بوت پاشنه دار و مینی اسکارف یا شال های کوتاه تر باشد.

پرطرفدارترین لباس های پاییز و زمستان

حال همین استایل گفته شده اگر با کلاه باشد می تواند از حالت رسمی خارج شده و جزو پوشش روزانه شما انتخاب شود.

لباس های پاییزه بچه گانه

لباس های پاییزه بچه گانه

انتخاب یک استایل زیبا و مناسب برای کودکان از دغدغه هر مادر و پدری است که به پوشش فرزندشان اهمیت می دهند.  از این رو آن ها باید به دنبال لباسی باشند که علاوه بر زیبایی باعث گرم نگه داشتن کودکشان در فصول سرد باشند.  انتخاب لباس های پاییزه بچه گانه از دشوار ترین کار های برای والدین است، اما در این قسمت ما کار را را برای شما راحت می‌ کنیم.

فرقی نمی‌ کند فرزند شما دختر است یا پسر در واقع شلوار اسلش، هودی یا سویشرت، کلاه و بوت یا چکمه می تواند یک استایلی باشد که هم برای فرزند دختر و هم پسر شما مناسب باشد.

شلوار جین و بامبر و زیر آن یک پلیور

هم چنین برای فرزند پسرتان نیز شما می توانید از شلوار جین و بامبر و زیر آن یک پلیور انتخاب کنید و جالب است بدانید که همین استایل برای فرزند دخترتان نیز می تواند مناسب باشد حال اگر به دنبال یک استایل دخترانه تر برای کودکتان هستید می توانید از یک پیراهن ضخیم، بوت های بلند و یک پالتو یا پانچو استفاده کنید.

به طور کلی در جامعه امروزی نوع پوشش ها به سویی رفته اند که دیگر اکثر لباس ها را می توانند هم خانم ها هم آقایون بپوشند. لباس هایی نظیر هودی، ژاکت، بامبر، سویشرت، اسلش و…. همگی از آن دسته لباس هایی هستند که دیگر‌ نمی توان گفت  جزو اسم لباس های پاییزی مردانه است و خانم ها نمی توانند آن را بپوشند و تفکیک جنسیتی لباس ها دیگر مانند گذشته نیست. اما برخی لباس ها هستند که فقط مخصوص خانم ها یا فقط مخصوص آقایون هستند مانند انواع دامن، شال، کفش و بوت های پاشنه بلند، پیراهن های بلند …. همگی‌ جزو لباس های خانم ها و کت شلوار های مردانه، کفش های مردانه، یک سری از جلیقه ها و… از لباس هایی هستند که مخصوص آقایون است.

پرطرفدارترین لباس های پاییز و زمستان

حال اگر بخواهیم در پایان این مطلب لباس های پرطرفدار پاییزی و زمستانی را جمع اوری کنیم می توان گفت استایل های کژوال یا همان پوشش روزانه از پرطرفدار ترین لباس های پاییزی و زمستانی هستند. پوششی که وقتی در این وقت سال وارد خیابان می شوید و بیشتر از هر چیزی در مردم می بینید قطعا در رده اول هودی ها و بعد انواع کت های ترنچ و بلیزر و هم چنین با نزدیک شدن به زمستان انواع پالتو های فوتر و تدی  هستند.

هم چنین در استایل زنانه و مردانه استفاده از کلاه را نیز بیشتر از هر چیزی خواهید دید پس برای اینکه بدانید چه لباس هایی در جامعه ما طرفدار های بیشتری دارد کافی است به مردم و نوع پوشش آن ها دقت کنید تا بتوانید جواب این پرسشتان را بیابید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟