اسپیکر سونیک 2 لومکس روانه بازار شد
اخبار لوازم خانگی

اسپیکر سونیک 2 لومکس روانه بازار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت لومکس یکی از برندهای شناخته شده در زمینه لوازم صوتی و تصویری به ویژه ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت لومکس یکی از برندهای شناخته شده در زمینه لوازم صوتی و تصویری به ویژه اسپیکر است که به تازگی از عرضه اسپیکر سونیک 2 به بازار ایران خبر داده است.

اسپیکر سه واحدی سونیک 2 به روزرسانی شده و با تقویت صدا و همچنین تغییر در ارتفاع در ماه جاری معرفی شد. تنوع اسپیکرهای این برند بسیار بالا بوده و از ابتدای سال، مدل های جدیدی در دو نوع شارژی و برقی را در سبد کالای خود قرار داده است که از جمله می توان به سری محبوب باس و پاور و بوم باکس اشاره کرد.

این تولید کننده ایرانی قصد دارد تا پیش از برگزاری نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی امسال، چندین مدل را به بازار ایران معرفی کند.جالب است بدانید که لومکس به بخش های دیگر مانند لوازم آشپزخانه و خانگی ورود کرده و محصولاتی مانند ساندویچ ساز، تلویزیون، جاروبرقی و توستر تولید می کند.

تنوع و امکانات اسپیکرهای لومکس باعث شده تا سهم قابل توجهی از این بازار را به خود اختصاص دهد که برخی از این امکانات شامل قطع و وصل رقص نور، میکروفن وایرلس، ریموت کنترل، قابلیت اتصال به اپلیکیشن تلفن همراه، رقص نور حرفه ای، اِفِکت های صدا، قابلیت اتصال آلات موسیقی، پنل دیجی، بدنه مقاوم و ضد خش و … می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟