راهنمای خرید مانیتورهای سامسونگ
فناوری

راهنمای خرید مانیتورهای سامسونگ برای کار و فعالیت در خانه

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، انتخاب یک مانیتور حرفه‌ای و کارآمد برای انجام کارهای اداری می‌تواند علاوه بر ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، انتخاب یک مانیتور حرفه‌ای و کارآمد برای انجام کارهای اداری می‌تواند علاوه بر افزایش بهره‌وری، به پیشرفت هر چه بیشتر شما کمک کند و پیامدهای مثبتی را برای‌تان به بار بیاورد. مانیتورهای حرفه‌ای اما در سری‌ها و مدل‌های متنوعی طراحی و ساخته می‌شوند تا هر کدام یک نیاز به خصوص را حل کنند. به همین دلیل لازم است تا مشخصات و کاربردهای هر مانیتور را به خوبی مطالعه کنید. برای ساده‌تر شدن کار شما، در ادامه سه مدل از برترین و خاص‌ترین مانیتورهای سامسونگ را معرفی کرده‌ایم.

مانیتور فوق عریض ViewFinity S9

راهنمای خرید مانیتورهای سامسونگ

اگر در حرفه طراحی، گرافیک، تدوین و… مشغول به فعالیت هستید، احتمالا وضوح و کیفیت تصاویر برای شما از مهم‌ترین شاخص‌های خرید مانیتور است. اگر به دنبال مانیتوری هستید که شما را از داشتن صفحه‌ نمایش دیگری بی‌نیاز کند، می‌بایست به دنبال یکی از بزرگترین مدل‌ها باشید. چنانچه به دنبال مانیتوری هستید که علاوه بر این ویژگی‌ها برای بازی‌های ویدئویی هم کاربردی باشد، می‌توانید به سراغ یکی از مانیتورهای سامسونگ یعنی سری ViewFinity بروید.

مانیتور 49 اینچی ViewFinity S9 یکی از مانیتورهای سامسونگ است که با نسبت تصویر 32:9 و وضوح تصویر Dual QHD (5120X1440) می‌تواند هر محتوایی که دلخواه شماست را با نهایت کیفیت به نمایش بگذارد. به علاوه ابعاد این مانیتور برای بهره‌وری هرچه بیشتر به شما کمک می‌کند تا به‌صورت همزمان تمام صفحات و برنامه‌های کاری خود را مشاهده کنید و به مسائل کاری خود رسیدگی کنید. به‌کارگیری پنل خمیده VA با انحنای 1800R در این محصول نیز تجربه بصری وسیعی را پوشش می‌دهد تا با نهایت دقت و تمرکز سرگرم کار خود بمانید.

راهنمای خرید مانیتورهای سامسونگ

مانیتور ViewFinity S9 با پوشش 95 درصدی طیف رنگی DCI-P3 قادر به نمایش بیش از یک میلیون رنگ است که به شکلی زنده‌، شفاف و طبیعی به نمایش درمی‌آید. قابلیت KVM این مانیتور به شما اجازه می‌دهد تنها با یک صفحه‌کلید و موس منبع‌های متصل به مانیتور را که همزمان مقابل شما نمایش داده شده کنترل کنید. این بدان معناست که با فشردن تنها یک دکمه، که به صورت لمسی زیر مانیتور تعبیه شده، می‌توانید بین منبع‌های مختلف جابه‌جا شوید و دیگر برای استفاده از چند دستگاه هیچ دردسری را متحمل نشوید. این مانیتور همچنین با طراحی ارگونومیک و خاص خود در جهت عمودی و افقی قابلیت چرخش دارد و ارتفاع پایه آن قابل تغییر است؛ به محافظ چشم و لرزش‌گیر تصویر نیز مجهز است و با پشتیبانی از یک Display Port، دو عدد HDMI، سه عدد درگاه USB 3.0، یک درگاه شبکه (LAN) و دوعدد درگاه USB-C اتصال هر دستگاهی را برای شما تسهیل کرده است.

مانیتور هوشمند M8

راهنمای خرید مانیتورهای سامسونگ

سبک زندگی و انجام کارها به سرعت در حال تغییر است و هر روز بر تعداد کارهایی که می‌توانیم از خانه آنها را انجام دهیم اضافه می‌شود. کاربران دستگاه‌ها و گجت‌های دیجیتالی هم پس از به‌ وجود آمدن این وضعیت جدید خواهان تغییر و انعطاف‌پذیری بیشتر محصولات خود هستند تا سریع‌تر و راحت‌تر کارهای روزمره را پیش ببرند. مانیتور M8  از سری Smart مانیتورهای سامسونگ است که می‌تواند خانه شما را همزمان به اتاق کار، باشگاه ورزشی، سالن سینما و محلی برای بازی‌های کامپیوتری تبدیل کند.

از تماشای شبکه‌های محبوب تلویزیون و بازی‌کردن آن هم به وسیله یک مرکز بازی مهیج که سامسونگ برای شما طراحی کرده است تا ارائه کنفرانس‌های کاری و مکالمه تصویری با دوستان و همکاران، این نمایشگر کنار شماست بدون اینکه حتی به کیس و کنسول جداگانه‌ای احتیاج داشته باشید. این مانیتور مجهز به سیستم عامل Tizen سامسونگ است، بنابراین شما می‌توانید از طریق اتصال وای‌فای تمامی دستگاه‌های هوشمند خانه خود را به آن متصل کنید و کنترل آن‌ها را در دست بگیرید. صفحه نمایش 32 اینچی M8، با وضوح UHD (3840X2160) تصاویر دلخواهتان را با کیفیت 4K پخش می‌کند. علاوه بر آن پشتیبانی از HDR و پوشش فضای رنگی sRGB تا 99% این محصول را قادر ساخته تا با نمایش بیش از یک میلیون رنگ آن هم در غنی‌ترین حالت شما را در انتخاب این مانیتور مطمئن‌تر کند. افزون بر این، فناوری تطبیق تصویر این دستگاه به‌طور خودکار نور و رنگ را برای راحتی هرچه بیشتر شما تنظیم می‌کند تا دیگر نور اتاق و محیط شما هیچ نگرانی و دغدغه‌‌ای برای شما ایجاد نکند. M8 علاوه بر پشتیبانی از سرویس‌های سرگرمی روز دنیا، دارای یک ریموت کنترل شیک و زیباست که کار هدایت و فرماندهی را برای شما بسیار راحت می‌کند. این مانیتور در کنار یک میکروفون حساس و دو بلندگوی 5 واتی، به یک دوربین سیار نیز مجهز است که قابلیت ضبط تصاویر را تا کیفیت 1080 پیکسل دارد و خاصیت آهن‌ربایی آن این امکان را می‌دهد هر زمانی که خواستید بتوانید به آسانی آن را جدا کنید. برگ برنده بعدی سامسونگ در این محصول رو می‌کند، پشتیبانی از Airpaly است؛ اکنون شما می‌توانید تمام محصولات هوشمند اپل را از طریق وای‌فای به این مانیتور متصل کنید و از آن بهره ببرید بدون نیاز به گجت‌های تبدیل و کابل‌های دست‌وپا گیر. این مانیتور همانند S49 دارای زمان واکنش‌پذیری چهار میلی‌ثانیه‌ای، نرخ تازه‌سازی 60 هرتز و درگاه اتصال شارژ USB-C است که یکی از آن‌ها به عنوان خروجی شارژ برای گوشی همراه و دیگر دستگاه‌های شما عمل می‌کند. یک درگاه MicroHDMI نیز دارد و نسخه وای‌فای آن 5 و بلوتوث هم 4.2 است. همچنین  این محصول باطراحی بسیار زیبا و خاص در رنگ‌های دیدنی، حاشیه‌ فوق نازک و پایه قابل تنظیم ارتفاع آن شما را مجذوب خود می‌کند.

مانیتور وب‌کم S4

گاهی اوقات ما برای یک نیاز به خصوص خود احتیاج به ابزاری داریم که هم آن کار ويژه را انجام دهد و هم سایر نیازهای روزمره را رفع کند. سامسونگ برای آن دسته از افرادی که در طول روز یا هفته جلسه‌ها و کنفرانس‌های آنلاین زیادی را پشت‌سر می‌گذرانند، مانیتور ویژه‌ای طراحی کرده است. مانیتور 24 اینچی S4 سامسونگ با داشتن یک وب‌کم 2 مگاپیکسلی با وضوح FHD و یک دوربین مادون قرمز، بلندگو و میکروفون داخلی یک ابزار بسیار کاربردی برای رویدادها و جلسات آنلاین شماست. با این مانیتور دیگر نیاز نیست تا فرایند لاگین (Login) یا ورود را طی کنید. دوربین این دستگاه به همراه دیگر سنسورهای بیومتریک، چهره شما را به راحتی تشخیص می‌دهد و در را به روی شما باز می‌کند. پنل IPS این مانیتور با وضوح تصویر فول‌اچ‌دی، روشنایی و کیفیت بالای تصاویر را به همراه نمایش دقیق و طبیعی رنگ‌ها تضمین می‌کند. افزون بر آن، توجه به طراحی ارگونومیک در این محصول امکان چرخش در محور عمودی و افقی فراهم شده است. مدل S4 یکی از مانیتورهای سامسونگ است که از زمان‌ واکنش‌ پنج میلی‌ثانیه‌ای، نرخ تازه‌سازی تصویر 75 هرتز و نمایش بیش از 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند. علاوه بر AMD FreeSync، به قابلیت محافظ چشم و لرزش‌گیر تصویر نیز مجهز است. این دستگاه شامل یک درگاه D-SUB، یک عدد درگاه Display و دو عدد USB 2.0 و یک درگاهHDMI و یک درگاه LAN است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟