اسپیکر سری کینگ لومکس روانه بازار شد
فناوری

اسپیکر سری کینگ لومکس روانه بازار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اسپیکر سری کینگ لومکس در لیست پرفروش ترین های این شرکت قرار می گیرد و به ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اسپیکر سری کینگ لومکس در لیست پرفروش ترین های این شرکت قرار می گیرد و به همین دلیل لقب پادشاه اسپیکرهای شارژی برازنده این نسخه است.

اسپیکر سری کینگ لومکس برای نخستین بار در نمایشگاه مجازی سال 99 معرفی شد و به دلیل استقبال بالای مشتریان، این تولید کننده ایرانی از عرضه این سری برای بار دیگر به بازار خبر داد.

اسپیکر سری King از نوع شارژی و قابل حمل بوده و به همین دلیل یک گزینه مناسب برای سفر و مهمانی تلقی می شود. بدنه این مدل از نوع 16 میل بوده که در برابر انواع ضربه مقاوم است. از طرفی در صورتی که به برق دسترسی نداشته باشید جای نگرانی نیست و مجهز به باطری است.

این مدل از قابلیت اتصال به انواع آلات موسیقی برخوردار بوده و به کمک بلوتوث،  درگاه فلش و درگاه کابل AUX به راحتی می توانید گوشی خود را به آن وصل کرده و از شنیدن موسیقی با کیفیت لازم نهایت لذت را ببرید. این مدل در سه رنگ ووفر مشکی، نقره ای و قرمز عرضه می شود و با انواع دکوراسیون هارمونی دارد.

از امکانات دیگر سری کینگ می توان به قابلیت قطع و وصل رقص نور، میکروفن وایرلس، ریموت کنترل، 2 ووفر 12 اینچ چراغدار، رادیو، پنل دیجی متفاوت با چندین ولوم و رقص نور حرفه ای ( داخل و خارج از ووفر) و رقص نور سقف اشاره کرد. ضمن این که محصولات شرکت با گارانتی 24 ماهه بانیان سرویس ارائه می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟