فناوری

افزایش فروش سازمانی گوشی‌های تاشوی سامسونگ

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از دو برابر شدن فروش سازمانی گوشی‌های گلکسی Z Fold و Z ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از دو برابر شدن فروش سازمانی گوشی‌های گلکسی Z Fold و Z Flip  خود خبر داد.

براین اساس تعداد گوشی‌های تاشویی که سامسونگ در 10 ماهه اول سال 2022 به مشتریان سازمانی فروخته نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 105 درصد افزایش یافته است.

پیش‌بینی می‌شود فروش گوشی‌های تاشوی هوشمند در سال 2022 با افزایشی 73 درصدی نسبت به سال گذشته به 16 میلیون دستگاه در سرتاسر جهان برسد. با توسعه هر چه بیشتر گوشی‌های تاشو، انتظار می‌رود که فروش این گوشی‌ها در سال 2023 میلادی به 26 میلیون دستگاه افزایش یابد.

تسهیل انجام همزمان کارها بر روی صفحه نمایش بزرگ و همچنین بهینه‌سازی اپلیکیشن‌های کاربردی و قدرتمند، دو عامل مهمی است که باعث شده تا گوشی‌های تاشوی سامسونگ در میان کاربران سازمانی مورد توجه زیادی قرار بگیرد.

مزیت‌های گوشی‌های تاشو برای کاربران سازمانی

شرکت‌ها و کسب‌وکارها در دوران فعلی به سمت راهبردهایی حرکت کرده‌اند که کارمندان بتوانند کارهای خود را در هر جایی (خانه، دفتر کار، کافه‌ها و مکان‌‌های عمومی و…) انجام دهند. این سازمان‌ها، همواره به دنبال فناوری‌های جدیدی هستند که بهره‌وری را به حداکثر برساند. گوشی‌های تاشو در این زمینه مورد توجه کسب‌وکارها و سازمان‌های مختلف به خصوص فعالان حوزه خدمات مالی قرار گرفته‌اند. براساس نظرسنجی انجام شده از یک گروه نمونه مشاوره مالی، 74 درصد از آنها برقراری دائمی ارتباط و آنلاین بودن با گوشی‌های هوشمند را در کار خود حیاتی و مهم دانسته‌اند.

کی‌سی چوی، مدیر واحد B2B در بخش کسب‌وکار تجربه موبایل سامسونگ در این مورد می‌گوید: «گوشی‌های هوشمند تاشوی سامسونگ با هدف خلق راهکارهای جدید و کشف خلاقیت طراحی و ساخته شده‌اند. این رشد سریع تقاضا از سوی مشتریان سازمانی ما، نشان‌دهنده نیاز آنها به نوآوری‌های بزرگ برای افزایش بهره‌وری نیروی انسانی است».

گلکسی Z Fold4 که به عنوان نسل چهارم گوشی‌های تاشو سری فولد سامسونگ شناخته می‌شود، همچون یک نیروگاه چندکاره اید‌ه‌ال برای کاربردهای تجاری عمل می‌کند. این گوشی با وجود داشتن ابعادی جیبی و مناسب اما از صفحه نمایش گسترده‌ای بهره می‌برد که انجام کارها را در مقایسه‌ با گوشی‌های هوشمند غیرتاشو، راحت‌تر می‌کند.

این صفحه نمایش بزرگ، فضای کاری بیشتری را در اختیار کاربران می‌گذارد تا آنها همانند زمانی که با کامپیوترهای دسکتاپ کار می‌کنند، آزادی عمل داشته باشند. ابزارهای قدرتمندی برای این منظور طراحی شده تا کاربران به راحتی با چند برنامه به طور همزمان کار کنند. برای این منظور مانند فضای کامپیوترها، تسک‌باری در اختیار کاربران قرار گرفته که به آنها اجازه می‌دهد تا بدون وقفه بین اپلیکیشن‌های مختلف جابجا شوند.

ابعاد بزرگ صفحه نمایش گلکسی Z Fold4 برای بهره‌مندی از قابلیت‌های Multi Windows بهینه شده است. کاربران گلکسی Z Fold4 می‌توانند تا حداکثر سه برنامه را همزمان باز کنند و دو برنامه مشابه را کنار هم باز کنند. مثلا در زمانی که دو تب گوگل کروم خود را مشاهده می‌کنید، می‌توانید برنامه Gmail خود را باز کرده و به پیام‌های خود پاسخ دهید.

به کمک حالت Flex کاربران می‌توانند بدون نیاز به نگهداشتن گوشی در یک جلسه آنلاین حاضر شوند و همزمان با قلم S Pen به یادداشت برداری بپردازند.

شرکای قدرتمندی که تجربه‌ی بهتری از دستگاه‌های تاشو ارائه می‌دهند

در بازار فعلی، رقابت شدیدی به خصوص در حوز‌های خدمات مالی در جریان است. در این بازار پررقابت، حرفه‌ای‌ها به ابزارهایی نیاز دارند که بتواند روال‌های کاری آنها را حتی در حین دورکاری حفظ کند و شرایط پایداری را ایجاد نماید. دستگاه‌های مورد استفاده این افراد باید توانایی انجام کارهای پیچیده و مولتی‌تسکینگ را داشته باشد تا بتواند بهره‌وری را افزایش دهد.

سامسونگ با همکاری شرکای پیشرو خود، ابزارهای گلکسی Z Fold4 را به روش‌های منحصربه‌فردی توسعه داده است که منجر به مقبولیت بیشتر دستگاه‌های تاشو در استفاده‌های سازمانی شده است.

بر اساس یک نظرسنجی جدید، اپلیکیشن Bloomberg Professional پراستفاده‌ترین اپلیکیشن خدمات مالی توسط متخصصان سرمایه‌گذاری مانند معامله‌گران، تحلیلگران و مدیران سبد سهام است. این برنامه از فرم فکتور منحصر‌به‌فرد گلکسی  Z Fold استفاده می‌کند و متخصصان مالی را قادر می‌‎سازد تا به داده‌های بازار، تجزیه و تحلیل، اخبار و ارتباطات بلومبرگ در فرم بصری‌ و فراگیرتری دسترسی داشته باشند در عین اینکه تجربه کاربری و عملکردی که با آن آشنا هستند، حفظ شده است.

در گلکسی Z Fold4، فرم سازگار برنامه Bloomberg Professional با قابلیت‌های مولتی تسکینگ این دستگاه سازگار شده است. کاربران می‌توانند به راحتی بین صفحات برنامه برای خواندن اخبار و نظارت لحظه‌ای بر داده‌های بازار، جابجا شوند. این توانایی، به متخصصان مالی اجازه می‌دهد تا کارهای مختلفی را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

DocuSign که راه حلی نوین برای امضای الکترونیکی در جهان ارائه می‌دهد و توسط 24 شرکت از 25 شرکت برتر مالی گروه Fortune 500 استفاده می‌شود، برای اندروید 12L نیز بهینه شده است. گلکسی Z Fold4 دردسر امضای قراردادها در صفحه نمایش‌های بزرگ را برطرف می‌کند. کاربران اکنون می‌توانند پیوست‌های ایمیل را در حالت multi-view به DocuSign بکشند و رها کنند و با S Pen سامسونگ، در حالت Flex معاملات را بدون وقفه به سرانجام برسانند.

DocuSign برای متخصصان مالی که هم در داخل و هم خارج از دفتر مشغول به کارند، با استفاده از حالت Samsung DeX تجربه‌ای مشابه PC ایجاد کرده است. دستگاه را به سادگی به یک مانیتور وصل کنید و به لطف وضوح بالا و رویکرد طراحی تطبیقی DocuSign، متخصصان می‌توانند در صفحه‌های نمایش با هر اندازه یا جهتی، تجربه مشابهی را دریافت کنند.

سامسونگ همچنین با IBM همکاری کرده تا به چالش‌هایی رسیدگی کند که متخصصان مالی ممکن است برای کمک به مشتریان خود در داخل یا خارج ازدفتر با آن مواجه شوند. IBM iX که طراح تجربه کاربری در IBM Consulting است، با یک موسسه مالی پیشرو برای توسعه تجربه تلفن همراه همکاری کرده و به متخصصان مالی کمک کرد تا به سرعت به اطلاعات بازار و پورتفولیو دسترسی پیدا کرده و آن را مدیریت کنند. ادغام Samsung DeX و S Pen به کاربران امکان می‌دهد به داده‌ها دسترسی داشته باشند، فایل‌ها را بین برنامه‌ها بکشند و رها کنند (جابجا کنند)، دست‌نوشته‌ها را به متن تایپی تبدیل کنند و حتی امضاهای دیجیتال را در یک محیط مشابه دسکتاپ روی دستگاه تاشو خود ثبت کنند. فلسفه‌ باز بودن سامسونگ همچنین امکان ادغام سایر برنامه‌های کاربردی محبوب برای کنفرانس ویدیویی، دسترسی به مشتری، ارسال ایمیل و زمان بندی را در یک رابط چند برنامه‌ای فراهم کرده است.

سامسونگ به همکاری با شرکای پیشرو در صنعت برای ایجاد تجربیات جدید تلفن همراه متعهد است و در ماه‌های آینده برای بهره‌گیری از فناوری‌های نوآورانه مانند گوشی‌های هوشمند تاشو، با آن‌ها همکاری نزدیک‌تری نیز خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟