اخبار لوازم خانگی

بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران با حضور بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ایرانی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمتر از یک ماه تا آغاز بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمتر از یک ماه تا آغاز بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران باقی مانده و این در حالی است که بزرگ ترین تولید کنندگان لوازم خانگی ایران برای شرکت در این رویداد بزرگ آماده می شوند.

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران به عنوان بزرگترین رویداد صنعت لوازم خانگی ایران شناخته می شود که از 29 آذر الی 2 دی ماه سال 1401، از ساعت 8 الی 15 در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان علاقه مندان و فعالین این بخش مهم صنعتی کشور خواهد بود.اگرچه جای خالی برخی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم خانگی نظیر گروه انتخاب و سام الکترونیک احساس می شود و شاید بتوان گفت که شرکت نکردن برندهای اسنوا، دوو و سام الکترونیک در این رویداد از جمله انتقادهایی است که به این نمایشگاه وارد می شود. این برندهای مطرح سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دادند و مطمئنا رونمایی از محصولات جدید این شرکت ها در چنین رویدادهایی برای مشتریان ایرانی قابل توجه است.

بیشتر بخوانید:

پایان ماراتن تولیدکنندگان لوازم خانگی + گزارش ویدیویی اختتامیه

هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی جدیدترین تولیدات و دستاوردهای شرکت‌ های تولید کننده لوازم خانگی ایرانی، حمایت از تولید داخلی و مقابله با تحریم‌ها در حوزه لوازم خانگی است. با خروج شرکت های خارجی از بازار، صنعت لوازم خانگی ایران روند رو به رشدی را تجربه کرده و محصولات بسیاری از تولید کنندگان داخلی تفاوت چندانی با نمونه های خارجی ندارد. در نتیجه می توان در نمایشگاه امسال شاهد محصولاتی پیشرفته و با امکانات بالا باشیم.

از نمایشگاه لوازم خانگی تهران به عنوان ویترین صنعت لوازم خانگی کشور یاد می‌شود تا تولیدکنندگان داخلی بتوانند آخرین دست آوردهای خود در حوزه تولید و فناوری در بخش تولید محصولات لوازم خانگی را به معرض دید عموم بگذارند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی از 29 آذر الی 2 دی ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 8 الی 15 عصر از این رویداد بازدید کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟