مزایای فیلتر تصفیه آب در یخچال فریزر دو قلو گلوری کلور
اخبار لوازم خانگی

مزایای فیلتر تصفیه آب در یخچال فریزر دو قلو گلوری کلور

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال فریزر های امروزی به دلیل مجهز شدن به آب سرد کن و فیلتر تصفیه آب، ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال فریزر های امروزی به دلیل مجهز شدن به آب سرد کن و فیلتر تصفیه آب، بیشترین ارتباط را با آب آشامیدنی دارند و در واقع بسیاری از شرکت های تولیدکننده یخچال فریزر نظیر کلور برای ارتقا کیفیت آب و تصفیه آن، مدل های خود را به این قابلیت مجهز می کنند. با خواندن مطلب مزایای فیلتر تصفیه آب در یخچال فریزر دو قلو گلوری کلور با کاربرد و عملکرد این سیستم در یخچال فریزر ها بیشتر آشنا خواهید شد.

 عملکرد فیلتر تصفیه آب در یخچال فریزر

مزایای فیلتر تصفیه آب در یخچال فریزر دو قلو گلوری کلور

فیلتر تصفیه آب در یخچال فریزر دو قلو گلوری کلور می تواند ذرات معلق در آب نظیر  شن و سنگریزه، ذرات زنگ زدگی و … را از بین ببرد و از طرفی عوامل بیماری زا مانند باکتری و حتی فلزات سنگین مانند سرب و سموم شیمیایی موجود در آب را حذف کند. در نهایت طعم و بو و کیفیت آب بهبود پیدا می کند.

یخچال و فریزر دوقلو گلوریGLORY مستقیم به آب شهری وصل می شود و برای حفظ سلامت بیشتر، مجهز به فیلتر تصفیه آب شده است. اکثر فیلترها از جنس کربن و ذغال هستند که در دفع کلر و مواد شیمیایی موجود در آب تاثیر گذار هستند. آب آشامیدنی تهران و سایر شهرهای بزرگ به خوبی تصفیه می‌شود اما برای تصفیه آب شهری، از کلر استفاده می‌ کنند که در مدت زمان طولانی می تواند به ارگان های بدن آسیب بزند و در واقع فیلتر تصفیه آب با حذف آن از آب آشامیدنی می تواند کمک زیادی بکند و رنگ و بوی آب را ارتقا بخشد.

مشخصات یخچال فریزر دو قلو گلوری

مزایای فیلتر تصفیه آب در یخچال فریزر دو قلو گلوری کلور

شرکت کلور یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی است که در حال حاضر یخچال فریزر و ماشین لباسشویی در سبد کالای خود دارد اما تنوع مدل های آن ها بالا بوده و همواره به دنبال ارائه فناوری های روز دنیا در محصولات خود است. یخچال فریزر دو قلو گلوری یکی از تولیدات این شرکت به شمار می رود که به انواع و اقسام امکانات مجهز شده و یکی از آن ها فیلتر تصفیه آب است. در این بخش با سایر ویژگی های این مدل بیشتر آشنا خواهید شد.

یخچال و فریزر دوقلو کلور مدل Glory از نسل جدید کمپرسورهای اینورتر کم مصرف بهره برده که در نتیجه شاهد راندمان بهتر و صدای کم تری هستید. این مدل دارای گرید انرژی A+  بوده که دیگر بابت هزینه های مربوط به قبض برق خود نگران نخواهید بود.

یخچال و فریزر دوقلو کلور مدل Glory

حجم کل یخچال:

حجم فریزر:

375 لیتر

320لیتر

رنگ بندیسفید و نقره ای، سفید چرمی و استیل
نوع کمپرسورکم مصرف اینورتر
بدون برفکبله
کلاس آب و هواییگرمسیری
آب سرد کندارد
سایر امکاناتیخساز اتومات، فیلتر تصفیه آب خانگی، بوگیر نانو، آبسردکن اتومات، برچسب انرژی A+
قیمت33 میلیون و 100 هزار تومان

کلام آخر

بسیاری از مشتریان در هنگام خرید آشنایی در مورد امکانات و ویژگی های محصول ندارند و  در نهایت کالایی را می خرند که برای آن ها کارایی نداشته و معمولا پول بیشتری هم پرداخت می کنند. معرفی کارایی و بررسی مزایای فیلتر تصفیه آب در یخچال فریزر دو قلو گلوری کلور به شما کمک می کند تا با چشمانی باز خرید کرده و مدلی متناسب با نیازهای خود تهیه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • فریدون عباسی زاد | 14 آبان 1402 در 1:27 ب.ظ

    سلام خسته نباشید فیلتر تصفیه آب کلورازکجاتهیه کنیم

    • نفیسه رحیمی | 15 آبان 1402 در 9:17 ق.ظ

      سلام وقت بخیر وارد سایت کلور و بخش خدمات پس از فروش شوید. می توانید بر روی بنر کلور در صفحه اصلی سایت ال کا ایران کلیک کنید.