اخبار لوازم خانگی

ابزارها و راهکارهای هوشمند سامسونگ چگونه تغییر را آسان می‌کنند؟

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تغییرات همیشه در زندگی ما رخ می‌دهند. گاهی اوقات این تغییرات کوچک هستند و روش ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تغییرات همیشه در زندگی ما رخ می‌دهند. گاهی اوقات این تغییرات کوچک هستند و روش مقابله با آن‌ها برای ما آسان است و گاهی اوقات آن‌ها بزرگ هستند و روبه‌رو شدن با آن‌ها کمی سخت‌تر است. نکته مهم اما میزان آمادگی ما در برابر تغییرات احتمالی زندگی است. یکی از چیزهایی که می‌تواند ما را در برابر هر تغییری ایمن نگه دارد و جلوی بهم ریختگی ذهنی را بگیرد، داشتن ابزارهای کمکی و پیشرفته است. ابزارهای جدید، راهکارهای متنوعی را در شرایط مختلف پیش‌روی ما قرار می‌دهد و می‌تواند به عادی شدن سریع‌تر روندها کمک کند. یک هدفون کارآمد می‌تواند در موقعیت‌های مختلف با پخش موسیقی مورد علاقه‌مان آرامش ذهنی را به ما برگرداند. یک ساعت هوشمند در شرایطی که تغییری در زندگی ما ایجاد شده، با کنترل و نظارت بر روی شرایط بدنی، می‌تواند ما را از میزان سلامتی و تندرستی آگاه سازد.

همه این ابزارها در نهایت به ما کمک می‌کند تا در هر شرایطی برای ایجاد تغییرات کوچک و بزرگ در خانه، محل کار، هنگام سفر و… آماده باشیم و آنها را با کمترین دغدغه ذهنی پشت‌سر گذاریم. در ادامه این مطلب مروری داشته‌ایم بر یکسری از ابزارهای هوشمندی که در زمان تغییرات به کمک شما می‌آید تا بهترین شرایط را تجربه کنید.

در دسترس بودن و مرتب نگه داشتن برنامه روزانه خود

وقتی یک روز ما پر از کلاس‌های پشت سر هم و یا جلسات متعدد است، مهم است که برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم و بتوانیم به راحتی به آن دسترسی داشته باشیم. برای این کار می‌توانیم برنامه خود را در گوشی همراه یا تبلت خود نگه داریم. گلکسی Tab S8 سامسونگ با بهره‌مندی از قلم S یک گزینه خوب برای این کار است. قلم S مانند یک خودکار واقعی عمل می‌کند و با استفاده از آن می‌توانیم در لحظه، کارها و یادداشت‌های خود را با دست بنویسیم. این محصول برای استفاده در جلسات کلاس زنده و وبینارها بسیار مناسب است. به دلیل وزن کم این محصول و طولانی بودن عمر باتری آن، می‌توانیم به راحتی در محوطه دانشگاه یا محیط کار از آن استفاده کنیم. همچنین می‌توانیم تبلت خود را با صفحه دوم به لپ‌تاپ گلکسی Book2 Pro ‌سامسونگ متصل کنیم و فضای کاری خود را گسترش دهیم.

انجام دادن چندین کار به طور همزمان با استفاده از قابلیت‌های مولتی‌تسکینگ

در شرایطی که تغییرات بزرگی در حال اتفاق افتادن است و حجم کارهای ما بیشتر شده است بهتر است به جای سخت‌تر کار کردن، کمی هوشمندانه‌تر عمل کنیم. یکی از مواردی که در این مواقع به کمک ما می‌آید انجام دادن چندین کار به طور همزمان با استفاده از قابلیت‌های مولتی‌تسکینگ است که در زمان ما صرفه جویی می‌کند و انرژی ما را بیهوده هدر نمی‌دهد. برای این کار باید اولویت‌بندی کارهای خود را به خوبی بدانیم و با همه آن‌ها در ارتباط باشیم. برای مثال می‌توانیم از ویژگی Link to Windows در گوشی‌های گلکسی سامسونگ خود برای انتقال صفحه نمایش تلفن خود به لپ‌تاپ و کامپیوتر بهره ببریم. این قابلیت برای انتقال فایل‌ها، همگام‌سازی تقویم یا پاسخ دادن به پیامک‌ها و تماس‌ها کاربرد زیادی دارد. مثلاً برای برگزاری یک جلسه گروهی با همکاران خود می‌توانیم در گوشی همراه خود در یک پنجره رایانه شخصی با آن‌ها چت ویدیویی داشته باشیم در حالی که به طور همزمان در پروژه دیگری در حال همکاری کردن با دیگران هستیم.

داشتن زمان مخصوص برای استراحت

وقتی کارهای ما در حالت اورژانسی قرار می‌گیرند، در بسیاری از اوقات زمان مخصوص به استراحت خود را فراموش می‌کنیم و این کار بازدهی ما را کمتر می‌کند. خوب است در روزهای تعطیل، به خود اجازه استراحت کردن بدهیم و با انجام دادن هر کاری که تنش‌های مرتبط با کار را از ما دور می‌کند، آرامش را به روح و جسم خود هدیه بدهیم. این کارها با توجه به علایق شخصی ما می‌تواند شامل تماشا کردن فیلم مورد علاقه‌مان، گوش دادن به موسیقی و یا گرفتن تماس تصویری با یک دوست باشد. برای بهتر پیش رفتن این کار می‌توانیم گوشی گلکسی خود را به هدفون گلکسی Buds2 Pro سامسونگ متصل کنیم و از قابلیت حذف نویز فعال یا ANC برای حذف صداهای محیط و جلوگیری از حواس‌پرتی بهره ببریم. با فعال کردن این قابلیت ضمن افزایش تمرکز خود، حالت صدای محیط (ambient mode) را در اختیار دارید که باعث می‌شود هنگام شنیدن محتوا دیگر نیازی به قطع کردن آن نداشته باشید و در هر حالتی بتوانید صدای اطراف خود را بشنوید. داشتن زمان استراحت مناسب، میزان توانایی ذهنی ما را در سطح خوبی نگه می‌دارد و به ما کمک می‌کند تا از فرصت‌های یادگیری و رشد خود به درستی استفاده کنیم.

اولویت قرار دادن سلامتی و مراقبت کردن از خود

اولین چیزی که در زمان رخ دادن تغییرات مهم در زندگی باید به آن توجه کنیم، خودمان هستیم. داشتن خواب کافی و انجام فعالیت بدنی روزانه از مهم‌ترین مواردی است که به سلامت ما کمک می‌کند. داشتن یک ساعت هوشمند مطمئن مانند گلکسی Watch5 سامسونگ می‌تواند برای ما بسیار مفید و اثرگذار باشد. با استفاده از این محصول می‌توانیم تمرینات فیزیکی و داده‌‌های سلامتی خود را ردیابی کنیم و در هر لحظه مطمئن شویم که خواب و استراحت باکیفیتی داریم. با داشتن اطلاعاتی درباره چرخه خواب خود و مدت زمان آن می‌توانیم یک برنامه‌ریزی خوب برای زمان خواب خود طراحی کنیم که مناسب ما و ساعت بدن ما باشد.

بسیاری از تغییرات بزرگ در زندگی ما خارج از کنترل ما اتفاق می‌افتند و ما فقط می‌توانیم با داشتن آگاهی لازم، به درستی با آن‌ها کنار بیاییم. بهتر است با توجه به خصوصیات شخصی خود این نکات را اولویت‌‌بندی کنیم و بیشتر انرژی خود را صرف کارهای با اولویت بالاتر کنیم. دستگاه‌ها و ابزارهای سری گلکسی سامسونگ شامل گوشی، تبلت‌ و ساعت‌ هوشمند، هدفون‌های بادز و… این امکان را به شما می‌دهند تا به راحتی و در سریع‌ترین حالت ممکن با تغییرات زندگی خود سازگار شوید.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟