اخبار لوازم خانگی

نقطه تمرکز سامسونگ در CES 2023 : ارتباط میان نوآوری و پایداری

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جونگ‌هی هان، مدیر بخش تجربه محصول (Device eXperience) سامسونگ الکترونیکس در یادداشتی ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جونگ‌هی هان، مدیر بخش تجربه محصول (Device eXperience) سامسونگ الکترونیکس در یادداشتی برنامه‌های این شرکت در نمایشگاه CES 2023 را تشریح کرده است. در ادامه این یادداشت را می‌خوانیم:

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که بسیار پیچیده است و در عین حال تغییرات در آن با سرعت بالایی اتفاق می‌افتد.

ما حالا باید در فضای ناشناخته‌ای حرکت کنیم که همه عناصر آن از فناوری تا بازارها و رفتار مصرف‌کنندگان در حال تغییر است و با چالش‌های مضاعفی مثل همه‌گیری بیماری و اقتصادی غیرقابل اطمینان روبرو هستیم.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2023 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2023

در این شرایط «محیط» و «تجربه» در زندگی ما اهمیت بیشتری یافته و نگرانی ما برای ایجاد آینده‌ای پایدار عمیق‌تر شده است.

من براین باورم که سامسونگ الکترونیکس به عنوان رهبر جهانی بازار لوازم الکترونیکی و فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات (ICT)، از طریق فناوری‌ها و محصولات نوآورانه خود مسئولیت ایجاد یک زنجیره ارزش آگاهانه در مورد محیط زیست را برعهده دارد تا بتواند تجربیات ارزشمندتر و روشنگرانه‌‌‌تری را به همه مصرف‌کنندگان خود ارائه دهد.

به همین دلیل سامسونگ تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مفهوم «نوآوری پایدار» را به عنوان یک ارزش اساسی و عنصری کلیدی در کسب‌وکار خود تعریف کند.

در نمایشگاه CES 2023 که در ماه آینده میلادی برگزار می‌شود، سامسونگ برنامه خود را با نام «آوردن آرامش به دنیای متصل ما» با تمرکز بر روی مسئولیت‌ها و چشم‌انداز خود مطرح می‌کند. هدف از این کار، به اشتراک گذاشتن رویکردها و پروژه‌های سامسونگ برای ایجاد آینده‌ای پایدار و غنی است.

SmartThings: ارائه تجربیات تکامل یافته

در نمایشگاه CES 2023 سامسونگ یک تجربه جدید و توسعه‌یافته از SmartThings ارائه می‌کند که اکوسیستم خانه شما را به شکلی منسجم با سیستمی مبتنی بر راهکارهای امنیتی پیشرفته، ادغام می‌کند.

علاوه براین راهکارهای ساده‌تر و ایمن‌تری را برای اتصال دستگاه‌ها و لوازم خانگی و همینطور سفارشی‌سازی تجربیات کاربران براساس هوش مصنوعی را بررسی خواهیم کرد.

ما برای توسعه تجربه SmartThings همکاری‌های گسترده‌ای را با شرکای متخلف خود در این حوزه آغاز کرده‌ایم و به دنبال خلق راهکارهای جدید برای تجربه‌های بهینه و شخصی‌سازی شده کاربران با توجه به اولویت‌ها و سبک‌ زندگی افراد هستیم.

آینده پایدار در عصری کاملا متصل

یکی از چالش‌های سامسونگ در مسیر ساختن تجربیات بهتر زندگی روزمره، این موضوع بوده است که چگونه فناوری می‌تواند مشکلاتی را که در زندگی روزمره با آن مواجه می‌شویم، برطرف کند. برای رسیدن به این هدف، ما به دنبال راه‌هایی برای کمک به ساخت آینده‌ای پایدار از دل توسعه محصولات پایدار و مجهز به فناوری‌های نوآورانه هستیم و به این تلاش ادامه می‌دهیم.

از زمانی که راهبردهای زیست محیطی جدید ما در ماه سپتامبر اعلام شد، بر روی این موضوع تاکید کرده‌ایم که برنامه ما چگونه از دل فناوری‌های نوآورانه خود مثل محصولات نیمه‌هادی بسیار کم‌ مصرف و راهکارهای کاهنده مصرف انرژی، به مقابله با بحران آب و هوا کمک خواهد کرد. از طرفی، ما دورنمای خود برای رسیدن به انتشار صفر درصد کربن خالص تا سال 2050 را اعلام عمومی کردیم.

صرفه‌جویی در انرژی از طریق SmartThings و توسعه محصولات نوآورانه سازگار با محیط‌زیست، نشانگر تلاش ما برای دفاع از ارزش‌های پایدار و آینده‌نگر سامسونگ است.

علاوه بر این، ما در حال توسعه و ترویج تلاش‌های زیست‌محیطی و اجتماعی خود از طریق همکاری و مشارکت با کسب‌وکارهای پایدار و سایر ذینفعان، شامل سازمان‌های بین‌المللی، صنایع و شهروندان هستیم.

در همین راستا، ما همراه با شرکت‌های بزرگ جهانی و سازمان‌های غیردولتی، به کمیته راهبری ائتلاف انرژی پاک آسیا (ACEC) پیوستیم تا عرضه انرژی تجدیدپذیر را به پایگاه‌های اصلی تولید خود در آسیا، گسترش دهیم.

علاوه بر این، ما به کنسرسیوم اقلیمی تولیدکنندگان نیمه‌هادی‌ها (SCC) به عنوان یکی از اعضای موسس کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل متحد COP27 که در نوامبر برگزار شد، ملحق شدیم. هدف ما تدوین و اجرای برنامه‌هایی برای کاهش انتشار کلی گازهای گلخانه‌ای صنعت نیمه‌هادی، ایجاد اکوسیستم‌های منطبق با محیط زیست با رویکرد کاهش کربن، توسعه فناوری‌های کاهش گازهای گلخانه‌ای و حمایت از استارت‌آپ‌های فناوری سبز است.

ما همچنان به هموار کردن این مسیر در عصری کاملا متصل، ادامه خواهیم داد و به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهیم تا با استفاده از محصولات سامسونگ، به ایجاد آینده‌ای پایدار کمک کنند.

سفر پایدار سامسونگ  

ما در سامسونگ، هنگام توسعه فناوری‌های جدید برای کاربران خود، به جای اینکه دنبال «چه می‌توانیم بکنیم؟» باشیم، همیشه این سوال را از خود پرسید‌ه‌ایم که «چه کاری باید بکنیم؟». دلیل این موضوع، این است که فناوری می تواند نحوه ارتباط افراد با جهان و تجربه آنها از پیرامون را تغییر دهد، زندگی روزمره را غنی‌تر کند و به عنوان نیروی پیشران حرکت به سوی آینده‌ای بهتر عمل کند.

در CES 2022، ما تصویری از تلاش‌های نوآورانه سامسونگ را نشان کاربران و مصرف‌کنندگان خواهیم داد که از تولید محصولات متمایز و فناوری‌های پیشرفته، فراتر می‌رود و در تلاش است تا با ارتقا سطح زندگی روزمره، محیط پیرامون‌مان را به جایی بهتر برای زندگی تبدیل کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟