اخبار لوازم خانگی

بنس با دستی پر به نمایشگاه لوازم خانگی تهران می آید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بنس با دستی پر به نمایشگاه لوازم خانگی تهران می آید و غرفه این شرکت میزبان ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بنس با دستی پر به نمایشگاه لوازم خانگی تهران می آید و غرفه این شرکت میزبان آخرین دستاوردها و محصولات نظیر انواع هود آشپزخانه، اجاق گاز صفحه ای، تلویزیون، یخچال فریزر و … است.

تنها دو روز تا آغاز بزرگترین رویداد صنعت لوازم خانگی باقی مانده و شرکت های مطرح لوازم خانگی مانند بنس در بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران شرکت می کنند و قرار است جدیدترین محصولات خود را در معرض نمایش بگذارند.

بنس یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی ایرانی است که طی سال های گذشته فعالیت گسترده ای در بازار لوازم خانگی داشته و سبد کالای متنوعی را روانه بازار کرده است و انتظار می رود که استقبال خوبی از غرفه بنس در نمایشگاه شود.

علاقه مندان برای بازدید از تولیدات بنس در این رویداد می توانند به سالن میلاد، طبقه دوم، غرفه (31B11) مراجعه کنند و از نزدیک شاهد آخرین تکنولوژی و امکانات محصولات این شرکت باشند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی از 29 آذر الی 2 دی ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و امکان بازدید از ساعت 8 الی 15 عصر فراهم شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟