اخبار لوازم خانگی

محصولات جدید لومکس در نمایشگاه لوازم خانگی با حضور زندوکیلی رونمایی می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، 10 محصول جدید لومکس در نمایشگاه لوازم خانگی تهران با حضور محمد زندوکیلی؛ ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، 10 محصول جدید لومکس در نمایشگاه لوازم خانگی تهران با حضور محمد زندوکیلی؛ خواننده سرشناس و مطرح کشور رونمایی خواهند شد و علاقه مندان می توانند از فردا 29 آذر تا 2 دی ماه با مراجعه به غرفه لومکس، از نزدیک  فناوری و دستاوردهای جدید این برند را بازدید کنند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران با حضور بیش از  516 شرکت برگزار می شود و لومکس به عنوان یکی از تولید کنندگان شناخته شده در بخش لوازم صوتی و تصویری و لوازم خانگی در این رویداد شرکت می کنند و قرار است جدیدترین اسپیکرهای و سایر تولیدات خود را در معرض نمایش بگذارد.

لومکس یکی از تولید کنندگان تاثیر گذار در بازار لوازم صوتی و تصویری به ویژن اسپیکر است و به تازگی از قدرتمند ترین اسپکیر خود با عنوان کاردینال رونمایی کرده که دارای 6 ووفر 12 اینچی است. برای مشاهده از نزدیک این محصول تازه وارد و سایر تولیدات این شرکت می توانید به غرفه لومکس یا شرکت بانیان سرویس در سالن 38A مراجعه کرده و به طور مستقیم برای خرید اقدام کنید.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی از 29 آذر الی 2 دی ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 8 الی 15 عصر از این رویداد بازدید کنند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما چیست؟