اخبار لوازم خانگی

کلور در نمایشگاه لوازم خانگی تهران شرکت می کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران از فردا 29 آذر برگزار می ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران از فردا 29 آذر برگزار می شود و بسیاری از برندهای فعال در حوزه لوازم خانگی مانند کلور قرار است تولیدات و محصولات خود را در معرض نمایش بگذارند.

کلور یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی در ایران است که در حال حاضر در بخش یخچال فریزر و ماشین لباسشویی فعالیت می کند و با حضور در این رویداد بزرگ صنعت لوازم خانگی، فرصت ارتباط مستقیم با مشتریان را پیدا می کند.

مطمئنا بسیاری از افراد تبلیغات تلویزیونی کلور را مشاهده کرده اند اما با مشاهده و بررسی از نزدیک محصولات در نمایشگاه می توانند راحت تر برای خرید تصمیم گیری کنند.از سوی دیگر نمایشگاه ها شرایطی فراهم می آورد تا بازدیدکنندگان یک تعامل بسیار عمیق با محصول ایجاد کنند.

کلور در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران حضور دارد و علاقه مندان برای بازدید از آخرین دستاوردها و فناوری های این شرکت می توانند به غرفه آن در سالن 38 نمایشگاه بین المللی تهران مراجعه کنند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی از 29 آذر الی 2 دی ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 8 الی 15 عصر از این رویداد بازدید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟