اخبار لوازم خانگی

معاون وزیر صمت از آخرین دست‌آوردهای لوازم خانگی بلانتون بازدید کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لوازم خانگی بلانتون حضور پررنگی در بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران ...

بهنام وحیدی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لوازم خانگی بلانتون حضور پررنگی در بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران داشته و آخرین دست‌آوردهای خود در حوزه تولیدات لوازم خانگی را به معرض دید عموم گذاشته است.

محمد مهدی برادران؛ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران به غرفه لوازم خانگی بلانتون رفته و با مدیران این مجموعه گفتگو کرد.

در حاشیه این بازدید، معاون وزیر صمت از آخرین تولیدات لوازم خانگی بلانتون دیدن کرد و به گفتگو با مدیران ارشد این مجموعه پرداخت.

برادران با اشاره به موفقیت صنعت لوازم خانگی ایران در دوران تحریم به مدیران ارشد بلانتون گفت که تولیدات در عرصه صنعت لوازم خانگی باید بر مدار تکنولوژی قرار بگیرد تا مشتریان این بازار با خیال آسوده از محصولات داخلی خرید کنند.

در همین رابطه مدیران شرکت لوازم خانگی ایرانی بلانتون نیز به معرفی محصولات جدید خود به معاون وزیر صمت پرداخته و از مشکلات در حوزه تولید، که پیش پای تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران وجود دارد، صحبت کردند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی از 29 آذر الی 2 دی ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 8 الی 15 عصر از این رویداد بازدید کنند.
انتهای پیام/

نظر شما چیست؟