اخبار لوازم خانگی

وزیر صمت از غرفه لوازم خانگی بلانتون بازدید کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران صبح امروز با حضور فاطمی امین؛ وزیر ...

بهنام وحیدی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران صبح امروز با حضور فاطمی امین؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت به صورت رسمی افتتاح شد.

وزیر صمت در حاشیه بازدید از نمایشگاه لوازم خانگی تهران به غرفه لوازم خانگی بلانتون رفت و از آخرین تولیدات این تولیدکننده بزرگ لوازم خانگی کشور بازدید کرد.

در حاشیه بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از غرفه لوازم خانگی بلانتون، مدیران ارشد این مجموعه به گفتگو با فاطمی امین پرداخته و آخرین دست‌آوردهای خود در حوزه تولید را برای وی بازگو کردند.

در همین رابطه بخوانید:

لوازم خانگی بلانتون ساخت کجاست + لیست قیمت و ویدیو

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی به عنوان ویترین صنعت لوازم خانگی شناخته می شود که شرکت ها با حضور در این رویداد، فرصت پیدا می کنند تا با مشتریان خود تعامل داشته و در واقع مشتریان جدید را شناسایی و پیدا کنند.

بلانتون به دلیل عرضه کالاهای متنوع در بخش لوازم خانگی و آشپزخانه، شناخته شده است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به غرفه بلانتون در سالن 35 نمایشگاه بین المللی تهران از نزدیک محصولات این شرکت را مشاهده کنند.

سبد محصولات بلانتون شامل انواع یخچال فریزر، آب سرد کن، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون، کولر گازی و حتی لوازم خانگی کوچک مانند اتو بخار، آون توستر، پلوپز، ساندویچ ساز، خرد کن و … می شود. کمتر شرکتی را می توان در ایران پیدا کرد که چنین سبد کالای متنوع و جامعی را در اختیار مشتریان قرار بدهد. از طرفی افرادی که به دنبال تهیه لوازم خانگی از یک برند و جهیزیه هستند، می توانند به غرفه بلانتون در نمایشگاه لوازم خانگی تهران مراجعه کرده و تمامی محصولات مورد نیاز خود را از یک برند تهیه کنند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی از 29 آذر الی 2 دی ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 8 الی 15 عصر از این رویداد بازدید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟