اخبار لوازم خانگی

افزایش خدمات پس از فروش لوازم خانگی به 24 ماه/تنوع تولید، اولویت صنعت لوازم خانگی است +ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مهدی برادران، معاون امور صنایع وزیر صمت در حاشیه افتتاحیه بیست و دومین ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مهدی برادران، معاون امور صنایع وزیر صمت در حاشیه افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران از افزایش خدمات پس از فروش لوازم خانگی به 24 ماه خبر داد و عنوان کرد: نمایشگاه لوازم خانگی تهران به نوعی کارنامه یک ساله حوزه صنعت لوازم خانگی است و در واقع تغییر و تحولات این صنعت را طی یک سال اخیر نمایش می دهد.

 

مهدی برادران؛ معاون امور صنایع وزیر صمت با اشاره به افزایش تولید 8 درصدی در مقایسه با مدت مشابه گفت: تمرکز صنعت لوازم خانگی در سال گذشته بیش تر بر روی تنوع و رفع نواقص در بخش هایی مانند کولر گازی، ساید بای ساید و ماشین ظرفشویی بود.

وی در ادامه ضمن قدردانی از صنعت لوازم خانگی و فعالین این حوزه گفت: در نمایشگاه امسال شاهد رونمایی و معرفی محصولات جدیدی هستیم که ضمن داشتن کیفیت مناسب، از قیمت خوبی برخوردار هستند و قابلیت رقابت دارند.

معاون امور صنایع وزیر صمت افزود: خوشبختانه در نمایشگاه امسال توجه ویژه ای به دانش بنیان و قطعه سازی شده که می تواند به عمق ساخت داخل و رقابت پذیری بیشتر کمک کند.

وی ادامه داد: ما با همکاری انجمن صنایع لوازم خانگی به دنبال اصلاح آیین نامه خدمات پس از فروش و ارتقای خدمات از حداقل(  18 ماه) به 24 ماه هستیم که طی ماه های اخیر اقداماتی از سوی برخی از شرکت ها به صورت داوطلبانه صورت گرفته و حتی در برخی از محصولات شاهد ارائه خدمات سه و یا 5 ساله هستیم.

برادران در پایان از همکاری مشترک با برندهای مطرح جهانی برای تولید محصول جدید و همچنین برنامه هایی برای افزایش رضایتمندی مشتریان خبر داد.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم‌خانگی (HAMex 2022) از ۲۹ آذر تا دوم دی‌ ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟