اخبار لوازم خانگی

بازدید مدیرکل و معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از غرفه بلانتون

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرکل دفتر پیشگیری از قاچاق کالا و ارز  در حاشیه بازدید از بیست و دومین ...

بهنام وحیدی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرکل دفتر پیشگیری از قاچاق کالا و ارز  در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران، به غرفه لوازم خانگی بلانتون رفته و از محصولات این تولیدکننده ایرانی بازدید کردند.

در این بازدید آقای موسی زاده؛ مدیرکل دفتر پیشگیری از قاچاق کالا و ارز و همچنین دکتر پرهام فر؛ معاون پیشگیری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن بازدید از آخرین دست آوردهای شرکت بلانتون، در خصوص مشکلات تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی با مدیرعامل شرکتبلانتون گفتگو کردند.

به گفته معاون پیشگیری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، اصلی ترین هدف ستاد مبارزه با قاچاق کالا، حمایت از تولید داخل است.

وی ضمن اشاره به افزایش کیفیت تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی نظیر لوازم خانگی بلانتون، گفت : آنچه که در نمایشگاه لوازم خانگیتهران مشخص است، رشد کمی و کیفی تولیدکنندگان داخلی بوده و نشان می‌دهد تحریم ها گرچه کار را برای صنایع کشور تا حدودیسخت کرده اما تولیدکنندگان لوازم خانگی ثابت کردند که از توانمندی بالای برای تولید محصولات باکیفیت، آن هم با برند ایرانی برخوردارند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی از 29 آذر الی 2 دی ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزارمی شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 8 الی 15 عصر از این رویداد بازدید کنند.


انتهای پیام/

نظر شما چیست؟