اخبار لوازم خانگی

تولیدکنندگان با تمام توان خود در نمایشگاه لوازم خانگی تهران شرکت کردند +ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه لوازم خانگی تهران به ایستگاه بیست و دوم رسید و رئیس اتحادیه لوازم ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه لوازم خانگی تهران به ایستگاه بیست و دوم رسید و رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران در حاشیه افتتاحیه این رویداد عنوان کرد: سایه سنگین کرونا بر نمایشگاه طی سال اخیر های اخیر احساس می شد اما تولید کنندگان با تمام توان خود در بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران شرکت کردند.

اکبر پازوکی در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» گفت: تولید کنندگان لوازم خانگی در سال اخیر با مشکلاتی مانند کرونا و اوج گیری تحریم ها رو به رو بودند که خوشبختانه اکثر برندها از این فرصت استفاده کردند و محصولی در خور مشتری ایرانی و قابل استفاده روانه بازار کردند.

وی ادامه داد: کالاهای ساخت تولیدکنندگان داخلی در مقایسه با سال های گذشته از نظر ظاهری تغییر شکل داشته و بهبود پیدا کرده اند و از طرفی با افزایش تولید همراه شده اند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران در خصوص خدمات پس از فروش نیز گفت: بسیاری از برندهای لوازم خانگی در بخش خدمات پس از فروش اقدامات زیادی انجام داده اند که از جمله می توان به تعویض بی قید و شرط یک ماهه اشاره کرد.

وی افزود: بسیاری از برندهای لوازم خانگی در حال حاضر با سلیقه مشتریان ایرانی آشنا هستند و حتی برخی از تولید کنندگان قادر به عرضه 100 مدل لباسشویی هستند. اگرچه توان تولید برخی از کالاها در کشور وجود ندارد که در این راستا نیز سرمایه گذاری هایی صورت گرفته و باید به تولید کنندگان فرصت داده شود.

اکبر پازوکی گفت: عرضه مواد اولیه ارزان به تولید کنندگان از سوی دولت می تواند منجر به کاهش قیمت تمام شده شود و ما به عنوان توزیع کنندگان لوازم خانگی می توانیم حداقل کالای ایرانی را با رغبت و رضایت قیمتی به مشتریان ارائه کنیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟