اخبار لوازم خانگی

استقبال خوب بازدیدکنندگان از غرفه بلانتون + تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سومین روز از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران در حالی به ...

بهنام وحیدی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سومین روز از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران در حالی به پایان رسید که استقبال بسیار خوبی از غرفه لوازم خانگی بلانتون شد.

استقبال پرشور بازدیدکنندگان از غرفه لوازم خانگی بلانتون در نمایشگاه لوازم خانگی تهران باعث شد تا مدیران و کارمندان این تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی روز شلوغی رو پشت سر بگذارند.

بر اساس رصد خبرنگار «ال کا ایران»، بازدیدکنندگان از غرفه بلانتون نه تنها از محصولات بزرگ بلانتون مانند یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و تلویزیون این برند ایرانی استقبال کردند، بلکه بخش عمده‌ای از بازدیدکنندگان به سراغ محصولات تازه رونمایی شده این برند رفتند.

روز گذشته نیز مدیر کل و معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران، به غرفه لوازم خانگی بلانتون رفته و از محصولات این تولیدکننده ایرانی بازدید کرده بودند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی از 29 آذر الی 2 دی ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزارمی شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 8 الی 15 عصر از این رویداد بازدید کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟