اخبار لوازم خانگی

روز شلوغ مادیرانی‌ها در نمایشگاه لوازم خانگی تهران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران در حالی برگزار می‌شود ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران در حالی برگزار می‌شود که شرکت مادیران به همراه دو برند ایکس ویژن و تی سی ال دست پر به این رویداد بزرگ صنعتی کشور آمده است.

در شرایطی که بخش عمده ای از بازار تلویزیون در اختیار برندهای ایکس ویژن و تی سی ال است، این تولیدکننده بزرگ لوازم خانگی ایرانی جدیدترین محصولات خودرا به این نمایشگاه آورده و با استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان همراه شده است.

نسل جدید تلویزیون های تی سی ال و ایکس ویژن باعث شده تا بازدیدکنندگان از غرفه مادیران بخش عمده ای از توجه خودرا به بازدید از این تلویزیون اختصاص دهند.

استقبال مخاطبان از محصولات لوازم خانگی ایکس ویژن و تی سی ال باعث شد تا غرفه مادیران یکی از شلوغ‌ترین غرفه های حاضر در روز سوم نمایشگاه باشد.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی از 29 آذر الی 2 دی ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزارمی شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 8 الی 15 عصر از این رویداد بازدید کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟