ناب استیل
اخبار لوازم خانگی

سختگیری های گمرکی، سد راه تولید کنندگان لوازم خانگی برای تامین مواد اولیه + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران در حالی برگزار می شود که غرفه برند ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران در حالی برگزار می شود که غرفه برند ناب استیل در نمایشگاه لوازم خانگی تهران، جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود را در معرض نمایش گذاشته است.

علیرضا محمدی دانیالی در جریان بازدید از غرفه ناب استیل از مشکلات عمده تولید کنندگان برای تامین مواد اولیه و صادرات لوازم خانگی و همچنین سختگیری های گمرکی خبر داد.

 

مدیرعامل شرکت گروه صنعتی ناب استیل عنوان کرد: صنعت ناب استیل حدود 40 سال سابقه دارد که در حال حاضر در دو بخش سرویس قاشق و چنگال و همچنین لوازم آشپزخانه توکار با برند مستر پلاس فعالیت می کند.

وی درباره مشکلات عمده تولید کنندگان و همچنین تامین مواد اولیه در این شرایط ارزی گفت: تامین مواد اولیه با توجه به تحریم ها و البته موانع داخلی به یکی از مشکلات اصلی تامین کنندگان تبدیل شده است و مواردی مانند پرداخت های بین بانکی و به ویژه سختگیرهای گمرکی  سد راه تولید کنندگان است.

مهندس دانیالی در پاسخ به سوال خبرنگار ال کا ایران در خصوص مشکلات صادرات لوازم خانگی گفت: در حال حاضر مشکل اصلی صادرات لوازم خانگی موضوع نرخ ارز است که با کاهش موانع داخلی نظیر برداشتن بروکسی های پیچیده اداری و همچنین افزایش توان رقابت پذیری می توان کمک بزرگی به تولید کنندگان در این بخش کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟