اخبار لوازم خانگی

رونمایی از جدیدترین تلویزیون های QLED تی سی ال در نمایشگاه لوازم خانگی تهران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مادیران یکی از گروه های قدیمی در صنعت لوازم خانگی است که محصولات خود را  با ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مادیران یکی از گروه های قدیمی در صنعت لوازم خانگی است که محصولات خود را  با دو برند تی سی ال و ایکس ویژن عرضه می کند و جدیدترین تلویزیون های QLED تی سی ال در نمایشگاه لوازم خانگی تهران در معرض نمایش گذاشته شد.

 

آقای پارسا در جریان بازدید از غرفه مادیران در بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران از عرضه تلویزیون های مینی ال ای دی و QLED تی سی ال خبر داد و گفت: آخرین مدل های تی سی ال در بازار ایران، سری 635 بود و قرار است سری های جدید 738 و 835 به بازار عرضه شوند.

بیشتر بخوانید:

روز شلوغ مادیرانی‌ها در نمایشگاه لوازم خانگی تهران

وی ادامه داد: تلویزیون های کیولد QLED تی سی ال در نمایشگاه لوازم خانگی تهران از نوع 4K بوده و از قابلیت HDR و نیز دالبی ویژن پشتیبانی می کنند که در نتیجه از کیفیت تصویر بسیار بالایی برخوردار هستند.

آقای پارسا افزود: از طرفی دیگر قرار است نسخه های مینی ال ای دی نیز به زودی روانه بازار شوند که از ویژگی های آن ها می توان به برخورداری از فناوری MEMC برای نمایش روان تصاویر، نرخ تازه سازی 120 هرتز، پشتیبانی از سیستم عامل اندروید، حافظه 16 تا 32 گیگابایت و سیستم صوتی  ONKYO ژاپن و دالبی اتمس و در نتیجه تجربه صدایی فراگیر اشاره کرد.

نسل جدید تلویزیون های تی سی ال در این رویداد بزرگ صنعت لوازم خانگی به نمایش گذاشته شدکه در واقع به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا مجهز شده و علاقه مندان می توانند تا ساعت 15 امروز (2 دی ماه 1401) به غرفه مادیران سر زده و از نزدیک مدل های جدید آن را بررسی کنند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی از 29 آذر الی 2 دی ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزارمی شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 8 الی 15 عصر از این رویداد بازدید کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟