اخبار لوازم خانگی

حرکت کلور به سمت هوشمند سازی محصولات/استقبال خوب بازدیدکنندگان از غرفه کلور

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جلائی از حرکت کلور به سمت هوشمند سازی محصولات خبر داد و در جریان بازدید از ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جلائی از حرکت کلور به سمت هوشمند سازی محصولات خبر داد و در جریان بازدید از غرفه کلور در بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی  عنوان کرد: برخلاف تصورات،  استقبال خوبی از نمایشگاه امسال شد و خوشبختانه شاهد بازدیدکننگان زیادی از غرفه کلور بودیم.

مدیر عامل کلور در خصوص اقدامات کلور از سال گذشته تا به امروز عنوان کرد: کلور موفق شد تا محصولات جدیدی را در سبد کالای خود قرار دهد و تولیدات خود را به جدیدترین فناوری های روز مجهز کند.

 

جلائی افزود: یخچال فریزر های جدید کلور با قابلیت هوم بار، کمپرسور اینورتر، آب سرد کن اتوماتیک و نرم افزار خانه هوشمند ارائه می شوند و در واقع به سمت هوشمند سازی محصولات و عرضه فناوری های به روز حرکت کرده ایم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ال کا ایران در خصوص چالش های هوشمندسازی لوازم خانگی گفت: واحدی در نمایشگاه امسال به مجموعه های دانش بنیان اختصاص داده شده است و نسبت به گذشته، اهمیت زیادی به موضوع خانه هوشمند داده می شود و از طرفی شرکت های زیادی به حوزه بستر سازی و امنیت محصولات هوشمند ورود کرده اند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی از 29 آذر الی 2 دی ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 8 الی 15 عصر از این رویداد بازدید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟