اخبار لوازم خانگی

آغاز همکاری تولیپس با سوزوکی/ 40 درصد از سبد محصولات تولیپس هوشمند شده اند + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران در روز جمعه 2 دی ماه 1401 به کار خود ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران در روز جمعه 2 دی ماه 1401 به کار خود پایان داد. مدیر روابط عمومی تولیپس در جریان این رویداد از عرضه لوازم خانگی هوشمند و همچنین آغاز همکاری تولیپس با سوزوکی خبر داد.

 

وی در خصوص رویکردها و برنامه های صنایع ناسیونال ایران عنوان کرد: تولیپس و تولیپس پلاس از برندهای مجموعه صنایع ناسیونال ایران است که همکاری خود را با سوزوکی آغاز کرده اند و قرار است محصولاتی تحت عنوان این برند به بازار ایران وارد شود و البته برنامه هایی برای صادرات نیز داریم.

طائب در ادامه گفت: قرار است در بخش لوازم آشپزخانه کوچک با برند سوزوکی همکاری کنیم و طی بازه زمانی مختلف، 15 محصول رونمایی خواهد شد و تمرکز ویژه ای به صادرات این محصولات به بازار کشورهای منطقه داریم.

وی افزود: محصولاتی که قرار است طی همکاری با سوزوکی معرفی شود، در کارخانه اصفهان صنایع ناسیونال ایران تولید خواهد شد و شامل آبمیوه گیری، همزن، جاروبرقی و … می شود.

مدیر روابط عمومی تولیپس در گفتگو با خبرنگار ال کا ایران گفت: یکی از دیگر از اهداف تولیپس و تولیپس پلاس توسعه محصولات هوشمند خانگی است که در حال حاضر 40 درصد از سبد محصولات ما هوشمند بوده و امکان کنترل از راه دور وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • حسین | 06 دی 1401 در 6:37 ب.ظ

    در دهه 40 خورشیدی سوزودکی با موتور سیکلت های کار شناخته شد در دخخ 50 موتور مینی 80 سوزوکی ایده آل نوجوانان و موتور های کراس مورد علاقه جوانان و شاسی بلند کوچک سه سیلند LJ10 ;i که مخفف LOWW JEEP 10 , بود و بدلیل قیمت ارزان ( ارزانترین افرود ) مورد توجه طبیعت گردان ایرانی ثرار گرفت در دهه 80 و 90 هم حودرو های شاسی بلند سوزوگی ویتارا و سوازاری کیزاشی ( به تعداد محدود ) توسط ایران خودرو تولید شد در حال حاضر انواع باتری خودرو و درب بازکن صوتی و تصویری این برند در بازار ایران طالبان زیادی دارد اما باید بدانید سوزوکی در حال حاضر انواع یخچال و فریزر و اسپیلت و لوازم کوچک آشپزخانه و منزل حتی ظروف تفلن و انواه تبلت و مینی پی سی و ALL IN ONE و پاور بانک و شارژر و کارت گرافیک و پاور کیس و انواه خافظه( رم های DDR4 ) و منبه تغذیه ( پاور ) کامپیوتر و … در ده ها کشور جهان تولید می کند امیدواریم علاوه بر لوازم خانگی این برند راه برای ورود خودرو های اقتصادی و ایمن سوزوکی هم به ایران باز شود