اخبار لوازم خانگی

معرفی طرح همتایار بلانتون/ کالا بفروشید، هدیه بگیرید!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بلانتون یکی از برندهای فعال در حوزه لوازم خانگی است که برای جذب مشتریان ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بلانتون یکی از برندهای فعال در حوزه لوازم خانگی است که برای جذب مشتریان بیشتر و ارائه خدمات بهتر، برنامه های ویژه ای مانند تعویض کالا تا 100 روز را راه اندازی کرده است، اما این بار، این گروه از ارائه طرح همتایار بلانتون ویژه فروشندگان خبر داده است.

بلانتون در اقدامی جالب، برای تشویق و قدردانی از مشتریان، طرحی با عنوان همتایار راه اندازی کرده که در آن فروشندگان به ازای فروش کالای هر محصول از بلانتون می توانند هدیه بگیرند.

جزئیات طرح همتایار بلانتون

اگر بخواهیم به طور کامل تری در خصوص طرح همتایار بلانتون توضیح دهیم باید بگوییم، مبلغ هدیه در کیف پول هر فروشنده با فروش هر محصول بلانتون و نیز ثبت سریال کالا، شارژ می شود. پس از فروش و تایید سریال توسط کارشناسان همتا سرویس، مبلغ شارژ شده در کیف پول به حساب اعلامی فروشنده واریز می‌شود.

معرفی طرح همتایار بلانتون/ کالا بفروشید، هدیه بگیرید!

شرایط شرکت در طرح همتایار

شرایط شرکت در طرح همتایار بسیار راحت بوده و تنها کافی است، مراحل ذیل را دنبال کنید:

  1.  فروش کالا توسط همتایار شامل کلیه کالاهای نصبی موجود در فروشگاه می شود.
  2.  ورود به سایت بلانتون و ایجاد حساب کاربری
  3. . ثبت سریال کالا و مشخصات خریدار پس از فروش هر محصول سریال کالا و مشخصات فردی خریدار را در پنل کاربری خود ثبت می کنید.
  4. تایید کارشناسان همتاسرویس کارشناسان پس از بررسی صحت سریال کالا را تایید می کنند.
  5. شارژ مبالغ هدیه در کیف پول همتایار به ازای فروش هر کالا مبلغ هدیه ای در کیف پول شما شارژ می‌شود. طرح همتایار در این دوره شامل کلیه کالاهای نصبی موجود در فروشگاه شما فروشندگان (همتایاران) می‌باشد و تا پایان اسفند ماه 1401 اعتبار دارد.

ارائه طرح های ویژه مانند طرح همتایار بلانتون و یا تعویض کالا تا 100 روز از تکنیک های کاربردی بازاریابی و حوزه مارکتینگ است. از طرفی ایجاد چنین اقداماتی نشان می دهد که برند برای مشتریان و البته فروشندگان خود ارزش بالایی قائل است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟