اخبار لوازم خانگی

رونمایی از محصولات شارپ در نمایشگاه CES 2023

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت شارپ در نمایشگاه CES 2023 شرکت می کند و قرار است جدیدترین دستاوردهای خود ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت شارپ در نمایشگاه CES 2023 شرکت می کند و قرار است جدیدترین دستاوردهای خود را در معرض نمایش بگذارد.

نمایشگاه CES یکی از رویدادهای بزرگ حوزه تکنولوژی و لوازم خانگی است و CES 2023 از 5 الی 8 ژانویه (15 الی 18 دی ماه 1401) میزبان علاقه مندان از سراسر دنیا خواهد بود.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2023 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2023

شارپ قرار است برای نخستین بار از  LC-LH رونمایی کند که در واقع یک یک دستگاه فتوولتائیک داخلی بوده و به کمک سلول های خورشیدی حساس به رنگ و فناوری ال سی دی این شرکت، توسعه یافته است. از طرفی انتظار می رود که سلول های خورشیدی پروسکایتی این پروه نیز به نمایش گذاشته شود.

توجه شارپ همانند بسیاری از شرکت ها به نسل جدید سلول های خورشیدی جذب شده زیرا سبک بوده و قابلیت انعطاف پذیری دارند. این برند به دنبال توسعه سلول های خورشیدی و استفاده از این انرژی در محصولات خود است.

شارپ در نمایشگاه CES 2023 شزکت می کند و اعلام کرده که تلویزیون های پرچمدار AQUOS XLED نیز در این رویداد حضور دارد و برای ورود به بازار جهانی آماده می شوند. این تلویزیون ها از فناوری نور پس زمینه مینی ال ای دی و کوانتوم دات بهره برده اند و تفاوت چشمگیری در کیفیت و جزئیات تصاویر و رنگ با نسل های قبلی دارند. از طرفی شارپ قرار است که یکی از نمونه های غول پیکر خود (تلویزیون 120 اینچی) را به غرفه بیاورد.

نمایشگاه CES  هر ساله در ابتدای ژانویه در لاس وگاس، ایالت نوادا آمریکا برگزار می شود که اکثر برندهای لوازم خانگی و فناوری از سراسر دنیا در این رویداد شرکت می کنند. البته امکان بازدید برای تمامی علاقه مندان وجود ندارد اما جای نگرانی نیست، ال کا ایران همانند هر سال این رویداد را تحت پوشش خبری کامل قرار می دهد و شما را  از جدیدترین اخبار مربوط به دنیای فناوری و البته لوازم خانگی با خبر می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟