ThinQ UP ال‌جی
اخبار لوازم خانگی

عرضه جهانی لوازم‌ خانگی ThinQ UP ال‌جی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال‌جی الکترونیکس (LG) از عرضه جهانی لوازم‌ خانگی قابل ارتقاء LG ThinQ™ UP خود از جمله ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال‌جی الکترونیکس (LG) از عرضه جهانی لوازم‌ خانگی قابل ارتقاء LG ThinQ™ UP خود از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، خشک‌کن، اجاق گاز و ماشین‌ ظرفشویی خبر داد. لوازم‌ خانگی جدید ال‌جی که می‌توانند با نیازهای منحصربه‌فرد و تغییر سبک زندگی افراد سازگار شوند، کاربران را قادر می‌سازند از قابلیت‌ها و عملکردهای جدید بدون نیاز به خرید لوازم اضافی لذت ببرند. ThinQ UP ال‌جی که در ژانویه 2022 در کره جنوبی راه‌اندازی شد، از مارچ 2023 در ایالات متحده در سطح بین‌المللی عرضه خواهد شد و در سایر بازارهای کلیدی نیز در دسترس خواهد بود.

ThinQ UP ال‌جی

لوازم‌خانگی LG ThinQ UP که بر اساس مشتری-‌مداری و با تاکید برمفهوم ” تکامل یافتن همراه با تو” ساخته شده‌است، می‌توانند در طول عمر مفید خود ویژگی‌های جدیدی را در خود بگنجانند و در طول زمان ارزش بیشتری را برای کاربران فراهم کنند. ال‌جی به‌طور مداوم بر اساس الگوهای مصرفی و پیشنهادات صاحبان دستگاه‌های ThinQ UP، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و افزونه‌های سخت‌افزاری دارای قابلیت نصب آسان را توسعه داده، گزینه‌های تخصصی و امکانات دسترسی آسان جدیدی را ارائه می‌کند.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2023 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2023

یکی از ویژگی‌های سفارشی موجود برای دانلود در سال 2023، حالت Laundry Saver Mode است که می‌توان با استفاده از ThinQ UP آن را روی مدل‌های خشک‌کن اعمال کرد. این گزینه برای مواقعی که خشک‌کن را نمی‌توان فوراً تخلیه کرد بسیار مفید است. زیرا در این حالت، دیگ ماشین لباسشویی پس از پایان چرخه (و تا باز شدن درب خشک‌کن) در حال چرخش باقی می ماند تا از ایجاد چین و چروک و بو جلوگیری کند. یکی دیگر از قابلیت‌های ارائه شده، بهبود کنترل روشنایی در شب برای یخچال‌ها بوسیله ThinQ UP است که نور داخلی یخچال‌ها را در شب ملایم‌تر می‌کند تا از اذیت شدن چشم کاربران و کاهش دید آن‌ها در هنگام باز کردن درب یخچال جلوگیری کند. همه ویژگی‌های نرم‌افزار جدید اختیاری هستند و می‌توانند به راحتی از برنامه LG ThinQ دانلود شوند.*

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم‌خانگی و راه‌کارهای تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس: ” LG ThinQ UP، فصلی جدید در صنعت لوازم خانگی، یک راه‌کار نوآورانه و جدید است که ارزش کاربری بی‌سابقه‌ و تجربه‌های کاربری متفاوتی ارائه می‌کند. ما به ارائه راه‌کارهای سبک زندگی پیچیده‌ای که شخصی‌سازی عملکرد، قابلیت‌های دسترسی آسان راحت و قابلیت ارتقاء را فراهم می‌کنند، ادامه خواهیم داد.”

ال‌جی جدیدترین محصولات خود، از جمله لوازم خانگی جدید ThinQ UP را در غرفه نمایشگاهی خود در نمایشگاه CES 2023 در لاس وگاس از ژانویه به نمایش خواهد گذاشت.

* قابلیت ThinQ UP در مدل‌های محدودی از محصولات که پس از سه ماهه آخر سال 2022 در ایالات متحده عرضه می‌شوند در دسترس است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟