اخبار لوازم خانگی

لنوو در نمایشگاه CES 2023 با دستی پر شرکت می کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت لنوو در نمایشگاه CES 2023 با دست پر حاضر می شود و قرار است جدیدترین تبلت، ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت لنوو در نمایشگاه CES 2023 با دست پر حاضر می شود و قرار است جدیدترین تبلت، لپ تاپ و سایر محصولات خود را به نمایش بگذارد.

نمایشگاه CES از (ژانویه) 15 دی ماه 1401 آغاز به کار می کند و بسیاری از تولید کنندگان لوازم خانگی و فناوری برای شرکت در این رویداد آماده می شوند.

 

تصاویر محصولات لنوو در نمایشگاه CES 2023 منتشر شده و در نگاه نخست، گوشی هوشمند ThinkPhone جلب توجه می کند. این گوشی با الهام از لپ تاپ های معروف سری ThinkPad لنوو طراحی شده اما از نظر سخت افزاری شبیه به موتورولا است. انتظار می رود که گوشی لنوو همانند Moto X40، از تراشه  اسنپدراگون 8 نسل دو یا نسخه ای قوی تر بهره برده باشد.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2023 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2023

اطلاعاتی در خصوص تبلت پیشرفته لنوو منتشر شده که نشان می دهد از چیپست Dimensity 9000، صفحه نمایشگر 3,000 * 1,876 پیکسلی و همچنین یک صفحه کلید سفارشی  شبیه به کیبورد Magic اپل بهره برده است.

دیگر محصولی که قرار است در جریان این رویداد به نمایش گذاشته شود، تبلت SmartPaper لنوو است. طراحی و شکل این تبلت شبیه به نسخه ی Yoga Paper بوده و به نظر می رسد که در آینده، شاهد عرضه نسخه های بیشتری از این نمونه ها باشیم. این تبلت ها برای یادداشت برداری از قلم Wacom پشتیبانی می کنند.

لنوو در بخش لپ تاپ حرف های زیادی برای گفتن دارد و علاقه مندان می توانند لپ تاپ Yoga 9i 13 را در این نمایشگاه از نزدیک بررسی و مشاهده کنند. این لپ تاپ مجهز به دو صفحه نمایشگر 13 اینچی و یک کیبورد است.

این مدل برخلاف نسخه ی ThinkPad از یک صفحه نمایشگر تاشونده بهره نمی برد و در واقع در هر طرف دارای یک صفحه نمایشگر جداگانه است.

لنوو در نمایشگاه CES 2023 با دستی پر شرکت می کند

لنوو به حوزه های دیگر ورود کرده و یکی از محصولات لنوو در CES 2023، وب کم MagicBay بوده که در واقع یک وب کم 4K است. این ابزار برای برگزاری کنفرانس ایده آل بوده و تصاویر را با بهترین کیفیت نمایش می دهد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟