اخبار لوازم خانگی

بی خوابی را با چشم بند SomaSleep درمان کنید!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تنها چند روز تا آغاز نمایشگاه CES 2023 باقی مانده و بسیاری از برندهای کوچک و ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تنها چند روز تا آغاز نمایشگاه CES 2023 باقی مانده و بسیاری از برندهای کوچک و بزرگ، اطلاعاتی از محصولات خود را منتشر می کنند. یکی از محصولاتی که پیش از رونمایی در این نمایشگاه سر و صدای زیادی به پا کرده، چشم بند SomaSleep است. به کمک این ماسک یا چشم بند می توانید از شر بی خوابی راحت شوید.

چشم بند SomaSleep در نمایشگاه CES امسال قرار است توسط شرکتی با عنوان  Somalytics رونمایی شود. این شرکت در حوزه فناوری نانو و حسگر فعالیت می کند و موفق شده تا جوایزی را به خود اختصاص دهد.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2023 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2023

این ماسک و یا چشم بند به کمک سنسورهایی که دارد می تواند حرکات سریع چشم را در طول شب، ردیابی کند و اطلاعاتی در اختیار مصرف کننده در مورد اختلالات و نیز کیفیت خواب ارائه دهد.

این گجت پوشیدنی برای نخستین بار در نمایشگاه CES 2023 در لاس وگاس به نمایش گذاشته می شود و انتظار می رود که در اواخر سال 2023، با قیمت 200 دلار آمریکا در اختیار مشتریان قرار بگیرد. از طرفی این ابزار با یک اپلیکیشن گوشی هوشمند ارائه می شود که می توان اطلاعات مربوط به خواب را در گوشی هوشمند مشاهده کرد.

چشم بند SomaSleep دارای یک باتری کوچک است که به کمک آن می توانید، اطلاعات مربوط به چرخه خواب را طی 8 ساعت جمع اوری کنید. کاهش هزینه تولید، بهره وری بالا و همچنین استفاده از کوچکترین سنسور جهان از مزیت های این ماسک نسبت به رقبا تلقی می شود.

مدیر عامل شرکت Somalytics در این خصوص گفت: بی خوابی و بهبود کیفیت خواب از مشکلات رایج میلیون ها نفر در جهان است که این چشم بند برای حل این مشکل و ارتقا تندرستی افراد طراحی و تولید شده است.

وی افزود: کمبود خواب REM می تواند باعث سردرگمی و اضطراب افراد شود و در زمینه هماهنگی جسمی، آن ها را دچار مشکل کند. این چشم بند می تواند مراحل خواب و یا خواب REM را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

خواب با حرکت سریع چشم (REM) مرحله‌ ای در خواب است که با رویا دیدن و تثبیت حافظه مرتبط است.خواب حرکت چشم تند (Rapid Eye Movement Sleep) یا خواب REM، یکی از مراحل خواب در پستانداران است که در آن بدن در حالت خواب عمیق به‌ سر می‌برد ولی واکنش مغز در حالت بیداری است.

نمایشگاه CES  هر ساله در ابتدای ژانویه در لاس وگاس، ایالت نوادا آمریکا برگزار می شود که اکثر برندهای لوازم خانگی و فناوری از سراسر دنیا در این رویداد شرکت می کنند. علاقه مندان می توانند از 5 الی 8 ژانویه (15 الی 18 دی ماه 1401) از نمایشگاه CES 2023 بازدید کنند.

اگر نمی توانید حضوری از این رویداد دیدن کنید، نگران نباشید! ال کا ایران همانند هر سال نمایشگاه CES را تحت پوشش خبری کامل قرار می دهد و شما را  از جدیدترین اخبار مربوط به دنیای فناوری و البته لوازم خانگی با خبر می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟