سیستم جریان هوای داخلی در ساید بای ساید پاکشوما چگونه کار می کند؟
آموزش

سیستم جریان هوای داخلی در ساید بای ساید پاکشوما چگونه کار می کند؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سیستم جریان هوای داخلی در ساید بای ساید پاکشوما چگونه کار می کند؟  و یا این ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سیستم جریان هوای داخلی در ساید بای ساید پاکشوما چگونه کار می کند؟  و یا این که چرا باید یخچال فریزر به این سیستم مجهز باشد؟ ممکن است ذهن شما را هم درگیر کرده باشد. سوال پرسیدن و پیدا کردن پاسخ یکی از روش های هوشمندانه برای کسب اطلاعات در مورد یک محصول است. در ادامه با ما همراه شوید تا با عملکرد و مزایای سیستم گردش هوای داخل یخچال (multiple airflow system) بیشتر آشنا شوید.

سیستم گردش هوای داخل یخچال چیست؟

سیستم جریان هوای داخلی باعث ماندگاری و سالم بودن مواد غذایی داخل یخچال می‌ شود و به همین دلیل بسیاری از مشتریان به دنبال خرید یخچال فریزرهایی با این قابلیت هستند. در واقع این سیستم با ایجاد جریان هوای خنک به طور یکنواخت در یخچال فریزر منجر به تازه ماندن مواد غذایی می شود.

سیستم جریان هوای داخلی در ساید بای ساید پاکشوما به گونه ای عمل می کند تا دما و رطوبت به طور یکسان در یخچال باقی بماند و در نتیجه تازگی مواد غذایی را به همراه دارد.

سیستم گردش هوا در یخچال فریزر از چند دریچه تشکیل شده که معمولا هر کدام از این دریچه‌ها در زیر یکی از قفسه‌ های یخچال قرار گرفته‌ اند و هوای خنک را وارد طبقات مختلف می‌ کنند. جالب است بدانید که این سیستم در کاهش مصرف انرژی یخچال فریزر نیز تاثیر گذار است.

همان طور که می دانید، با هر بار باز کردن درب یخچال، دمای داخل بالا می‌ رود و در نتیجه موتور یخچال فریزر برای خنک کردن باید فعالیت بیشتری انجام دهد. اما این سیستم می تواند دما و رطوبت را در داخل یخچال حفظ کند.

مزایای سیستم جریان هوای داخلی در یخچال پاکشوما

سیستم جریان هوای داخلی در ساید بای ساید پاکشوما چگونه کار می کند؟

سیستم گردش هوای داخل یخچال یا multiple airflow system مزایای زیادی دارد و به همین دلیل است که اکثر یخچال فریزر های پیشرفته امروزی دارای این قابلیت هستند، از جمله می توان به ساید بای ساید P340 پاکشوما اشاره کرد. در ادامه مزایای این سیستم لیست شده است:

  • تازگی و ماندگاری بالای مواد غذایی
  • کاهش مصرف انرژی یخچال
  • از بین بردن آفت های موجود در میوه و سبزی
  • استریلیزه کردن یخچال فریزر
  • از بین بردن میکروب های موجود در میوه و مواد غذایی
  • حفظ و نگهداری طعم و ویتامین‌ های موجود در مواد غذایی
  • از بین بردن  و جلوگیری از ترکیب بو مواد غذایی در یخچال فریزر

ویژگی و مزایای سیستم گردش هوای چندگانه گفته شد و حالا نوبت به بررسی مشخصات ساید بای ساید پاکشوما رسیده تا با دیدی باز خرید کنید.

مشخصات ساید بای ساید P340 پاکشوما

سیستم جریان هوای داخلی در ساید بای ساید پاکشوما چگونه کار می کند؟

مشخصات ساید بای ساید P340 پاکشوما در مطالب گذشته به طور کامل بررسی شد و در این بخش قصد داریم تا جدول امکانات و مشخصات این مدل ارائه کنیم. این محصول از تازه واردهای پاکشوما است که با قیمت 44 میلیون و 745 هزار تومان به فروش می رسد.

مشخصات یخچال و فریزر پاکشوما مدل P340

 ظرفیت 800 لیتر
 نوع موتور اینورتر
 رتبه انرژی A+
 آب سرد کن دارد
 تعداد قفسه1 محفظه لبنیات، 1 قفسه کوچک در یخچال، 2قفسه بزرگ،  1قفسه کوچک در فریزر
 لامپ های ال ای دی دارد
 انجماد سریع دارد
 یخساز اتوماتیک دارد
 نوع مقاومت در برابر برفکنوفراست
 فیلتر بوگیر و ضد باکتری دارد
قفل کودک دارد
 سایر امکاناتآب سرد کن (متصل به آب شهری)، سیستم جریان هوای داخلی، یخساز دوحالته، فیلتر آب یکپارچه و دستگیره های مخفی

 

کلام آخر

با پیشرفت تکنولوژی، شاهد عرضه نسخه های جدید و امکانات زیادی با اسامی عجیب هستیم. یخچال فریزر از این قافله عقب نمانده و قابلیت آن تنها به وجود آب سرد کن خلاصه نمی شود. سیستم جریان هوای داخلی یکی از این ویژگی ها است که برای حفظ تازگی مواد غذایی تعبیه شده و بسیاری از برندها نظیر پاکشوما، محصولات خود را با این قابلیت ارائه می کنند.شناخت بهتر این امکانات به شما کمک می کند تا خرید مطمئن تری داشته باشید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟