تلویزیون های Mini-LED هایسنس در نمایشگاه CES 2023
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون های Mini-LED هایسنس در نمایشگاه CES 2023

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هایسنس در نمایشگاه CES 2023 حضور دارد و قرار است دو سری تلویزیون Mini-LED معرفی ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هایسنس در نمایشگاه CES 2023 حضور دارد و قرار است دو سری تلویزیون Mini-LED معرفی کند. سری جدید تلویزیون های هایسنس از سال 2023 روانه بازار می شوند و یکی از آن به صورت انبوه تولید خواهد شد.

نمایشگاه CES طبق روال سال های گذشته از ابتدای ژانویه آغاز می شود و هایسنس یکی از شرکت هایی است که همیشه محصولاتی برای عرضه و رونمایی دارد. این غول چینی در رویداد امسال با دو سری تلویزیون مینی ال ای دی شرکت می کند که یکی از مدل ها برای تولید انبوه استفاده می شود و دیگری قرار است از عنوان پرچمدار برخوردار باشد.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2023 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2023

سری تلویزیون های  Mini-LED X قرار است با عنوان مدل های پرچمدار عرضه شوند و  تلویزیون های مینی ال ای دی سری ULED TV برای تولید انبوه در سال جدید آماده می شوند.

مشخصات تلویزیون های سری  Mini-LED X هایسنس

تلویزیون های سری  Mini-LED X هایسنس با امکانات به روز و جدید عرضه می شوند و انتظار می رود در سایز 85 اینچی با  20,000 mini-LEDs در اختیار مشتریان قرار می گیرند. سری جدید دارای 5000+ نقاط کم نور بوده و میزان روشنایی آن به 2500 نیت می رسد.

تلویزیون های پرچمدار هایسنس دارای پنل 10 بیتی/ 1.07 میلیارد رنگ و دامنه رنگی گسترده هستند. جالب است بدانید، این سری تازه وارد از  IMAX Enhanced، دالبی ویژن IQ و HDR10+ پشتیبانی می کند.

مشخصات تلویزیون های سری  (ULED (2023 U6 and U7

تلویزیون های سری جدید ULED دارای نقاط کم نور و mini-LEDs کمتری هستند و از سایز 55 تا 98 اینچی در اختیار مشتریان قرار می گیرند. تمام مدل های این سری از IMAX Enhanced، دالبی ویژن IQ و HDR10+ و حالت AI Sports پشتیبانی می کنند. از دیگر امکانات این مدل ها می توان از AMD FreeSync Premium، نرخ تازه سازی 144 هرتز، VRR و زمان تاخیر کم خودکار (ALLM) و نیز HDMI 2.1 اشاره کرد.

تلویزیون های سری 2023 هایسنس با قابلیتVIDAA U7 ارائه می شوند که در واقع یک سرویس پخش دیجیتال جدید همانند Binge، اپل تی وی پلاس، Britbox و 9Now است.

نمایشگاه CES  هر ساله در ابتدای ژانویه در لاس وگاس، ایالت نوادا آمریکا برگزار می شود که اکثر برندهای لوازم خانگی و فناوری از سراسر دنیا در این رویداد شرکت می کنند. علاقه مندان می توانند از 5 الی 8 ژانویه (15 الی 18 دی ماه 1401) از محصولات هایسنس در نمایشگاه CES 2023 بازدید کنند.

اگر نمی توانید حضوری از این رویداد دیدن کنید، نگران نباشید! ال کا ایران همانند هر سال نمایشگاه CES را تحت پوشش خبری کامل قرار می دهد و شما را  از جدیدترین اخبار مربوط به دنیای فناوری و البته لوازم خانگی با خبر می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟