اخبار لوازم خانگی

10 گجت جالب نمایشگاه CES 2023 که باید ببینید!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه CES 2023 از 15 دی ماه 1401 آغاز به کار می کند و هر روز شاهد معرفی یک ابزار ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه CES 2023 از 15 دی ماه 1401 آغاز به کار می کند و هر روز شاهد معرفی یک ابزار یا گجت توسط شرکت های حاضر در این رویداد هستیم. این رویداد میزبان جدیدترین تکنولوژی ها و لوازم الکترونیکی مصرفی است و افراد زیادی از آن بازدید می کنند. در این بخش 10 گجت جالب نمایشگاه CES 2023 معرفی شده که انتظار می رود سر و زیادی به پا کنند.

جدیدترین گجت های 2023

نمایشگاه CES در ابتدای ژانویه برگزار می شود و در واقع فناورهای روز دنیا را به نمایش می گذارد. این رویداد سبک زندگی در آینده را نشان می دهد و به همین دلیل برای بسیاری از افراد جالب توجه است.

مانیتورهای ThinkVision VoIP لنوو

لنوو هر ساله در نمایشگاه CES با مجموعه گسترده ای از لپ تاپ و تبلت ظاهر می شود اما این بار با مانیتورهای ThinkVision VoIP توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرده است. این مانیتورها یک انتخاب عالی برای برگزاری کنفرانس و نشست های مجازی هستند و قرار است با قیمت پایه 259 دلار در اختیار مشتریان قرار بگیرند.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2023 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2023

این کلکسیون دارای سه مانیتور (T27hv-30 ،T24mv-30و T24v-30) است و می تواند لذت ویدیو کال یا همان تماس های تصویری را دو چندان کند. هر کدام از این مانیتورها دارای یک دوربین 5 MP، لنزهای مادون قرمز، دو میکروفون و حذف نویز محیطی هستند.

ساندبارهای ال جی مدل 2023 SC9 و SE6

ساندبارهای 2023 SC9 و SE6 ال جی در لیست 10 گجت جالب نمایشگاه CES 2023  قرار می گیرند زیرا از امکانات بالایی مانند WOW Orchestra بهره برده اند. به کمک این قابلیت می توان از بلندگوهای تلویزیون در کنار ساندبارها استفاده کرد.

ساندبارهای 2023 ال جی و تلویزیون‌های ال جی هم افزایی های بیشتری با یکدیگر دارند، صدای مولتی ساراند برجسته‌ای را ارائه خواهند کرد و شنوندگان را قادر می‌سازند تا از کیفیت بهبود یافته Dolby Atmos و IMAX با DTS:X، حداکثر لذت را ببرند.

طراحی ساندبارهای جدید ال جی به گونه ای است که با تلویزیون های تازه وارد این شرکت هم خوانی دارد. اطلاعاتی در خصوص قیمت این محصولات منتشر نشده و باید تا رونمایی ساندبارهای جدید ال جی در نمایشگاه CES 2023 منتظر ماند.

کالسکه هوش مصنوعی GlüxKind Ella

10 گجت جالب نمایشگاه CES 2023 که باید ببینید!

کالسکه هوش مصنوعی GlüxKind Ella به گونه ای طراحی شده که دیگر نیاز نیست در سراشیبی ها انرژی زیادی را تلف کنید. در واقع این گجت از توانایی هل دادن خودش برخوردار است و گردش با کودکان را جذاب تر می کند.قیمت پایه برای این کالکسه 3 هزار و 300 دلار تعیین شده است.

کلکسیون سال نو چینی Bang & Olufsen

شرکت Bang & Olufsen نیاز به معرفی ندارد و اکثر افراد با محصولات این شرکت آشنایی دارند. اما این شرکت دست به ابتکاری جدید زده و کلکسیون سال نو چینی Bang & Olufsen رونمایی کرده است.

این کلکسیون با الهام از جاده ابریشم چین طراحی و تولید شده و استفاده از رنگ های قرمز و طلایی زیبایی این محصولات را چند برابر کرده است. این کلکسیون شامل محصولات پرطرفدار اسپیکر Beoplay A9، اسپیکر بلوتوثی و قابل حمل Beolit 20، اسپیکر بلوتوثی Beosound A1، هدفون Beoplay H95 و ایربادزBeoplay EX می شود. این مجموعه را می توان با پرداخت 279 دلار تهیه کرد.

هدبند هوش مصنوعی  FRENZ Brainband

 

هدبند هوش مصنوعی  FRENZ Brainband به شما کمک می کند تا خواب راحتی داشته باشید. قیمت پایه برای این هدبند حدود 350 دلار است و از فناوری حسی 7 در 1 بهره می برد. این محصول برای ایجاد خوابی عمیق تولید شده و می تواند اطلاعات مربوط به خواب را به کاربر ارائه دهد.

گجت DOTS.bike

گجت DOTS.bike یکی از 10 گجت جالب نمایشگاه CES 2023 است زیرا می تواند دوچرخه سواری ایمن را برای شما به ارمغان بیاورد. این ابزار به پایه صندلی دوچرخه نصب می شود و امکاناتی مانند شناسایی موقعیت جغرافیایی، اتصال بلوتوث، تشخیص ضربه و هشدارهای کمکی را ارائه می دهد. قیمت این محصول تنها 126 دلار است.

سیستم تهویه مطبوع و خنک کننده LG ARTCOOL Gallery

10 گجت جالب نمایشگاه CES 2023 که باید ببینید!

ال جی یکی از شرکت های فعال در نمایشگاه CES است که هرساله با دستی پر ظاهر می شود و یکی از محصولات جالب این شرکت در رویداد CES 2023، سیستم تهویه مطبوع و خنک کننده  ARTCOOL Gallery است که در واقع می توان از آن به عنوان یک اثر هنری یاد کرد.

این سیستم ظاهری شبیه به تابلو دارد اما در واقع برای خنک و یا گرم کردن محیط استفاده می شود. این سیستم تهویه مطبوع ال جی هوشمند بوده و با دستیار صوتی گوگل اسیستنت سازگاری دارد. کنترل این دستگاه با فرمان های صوتی و یا از هر نقطه ای می تواند جالب توجه باشد.

سنسور حرکتی وای فای نسل دو  Shelly Motion

10 گجت جالب نمایشگاه CES 2023 که باید ببینید!

سنسور حرکتی وای فای نسل دو  Shelly Motion در اندازه بسیار کوچک طراحی شده که به راحتی در کف دست قرار می گیرد. با این حسگر دیگر نگرانی بابت سرقت وجود ندارد. حسگر حرکتی Shelly Motion می تواند حرکت های زیر 200 میلی ثانیه را تشخیص دهد و سپس با روشن کردن چراغ به کاربر هشدار دهد. قیمت این محصول تنها 39 دلار است.

رابط هوشمند حیوانات خانگی FluentPet Connect

10 گجت جالب نمایشگاه CES 2023 که باید ببینید!

رابط هوشمند حیوانات خانگی FluentPet Connect از کلید هایی تشکیل شده که حیوانات خانگی به کمک آن ها می توانند برای شما پیام های متنی ارسال کنند. امکان خرید این محصول با قیمت 69.95 دلار فراهم شده است.

این کلیدهای قابل ضبط به حیوانات خانگی کمک می کند تا کلمات را یاد بگیرند و از طرفی باعث می شود تا افراد، احساسات و نیاز حیوانات خانگی خود را بهتر درک کنند. جای تعجب ندارد که این دستگاه در میان 10 گجت جالب نمایشگاه CES 2023 قرار گرفته است.

چشم بند SomaSleep

چشم بند SomaSleep در نمایشگاه CES امسال قرار است توسط شرکتی با عنوان  Somalytics رونمایی شود.این ماسک و یا چشم بند به کمک سنسورهایی که دارد می تواند حرکات سریع چشم را در طول شب، ردیابی کند و اطلاعاتی در اختیار مصرف کننده در مورد اختلالات و نیز کیفیت خواب ارائه دهد. در واقع به کمک این ماسک یا چشم بند می توانید از شر بی خوابی راحت شوید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟