اخبار لوازم خانگی

خبری از تلویزیون های جدید سونی در CES 2023 نیست! / پلی استیشن VR2 در راه است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون های جدید سونی در CES 2023  حضور ندارند و به جای آن ها،  باید شاهد ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون های جدید سونی در CES 2023  حضور ندارند و به جای آن ها،  باید شاهد رونمایی از  پلی استیشن VR2 باشیم.

سخنگوی شرکت سونی تایید کرده که تلویزیون های جدید سونی در CES 2023 به نمایش گذاشته نمی شوند و اما قرار است به زودی اطلاعیه ای در خصوص این نسخه منتشر شود.

وی افزود: رونمایی از تلویزیون های جدید این شرکت به زمان دیگری موکول شده و در سال 2023 شاهد فناوری و رویدادهای هیجان انگیزی از سونی خواهیم بود.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2023 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2023

شرکت سونی در سال های گذشته،  تلویزیون های جدید 4K خود را به نمایش می گذاشت. اما امسال در حالی که تنها یک روز به آغاز نمایشگاه CES باقی مانده، در توییتر از عدم حضور تلویزیون های ساخت این شرکت خبر داد.

پلی استیشن VR2 یکی از محصولات جالب سونی در صنعت بازی است که قرار است در این رویداد معرفی شود. PS VR2 در واقع یک هدست واقعیت مجازی است که به امکاناتی نظیر صفحه‌ نمایش‌ های OLED با رزولوشن بالا، فناوری ردیابی حرکت چشم، کنترلرهای جدید فانتزی برای تجربه‌ ی VR عالی و …. مجهز شده است.

نمایشگاه CES  هر ساله در ابتدای ژانویه در لاس وگاس، ایالت نوادا آمریکا برگزار می شود که اکثر برندهای لوازم خانگی و فناوری از سراسر دنیا در این رویداد شرکت می کنند. علاقه مندان می توانند از 5 الی 8 ژانویه (15 الی 18 دی ماه 1401) از نمایشگاه CES 2023 بازدید کنند.

اگر نمی توانید حضوری از این رویداد دیدن کنید، نگران نباشید! ال کا ایران همانند هر سال نمایشگاه CES را تحت پوشش خبری کامل قرار می دهد و شما را  از جدیدترین اخبار مربوط به دنیای فناوری و البته لوازم خانگی با خبر می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟