اعطای وام 30 میلیون تومانی برای خرید لوازم خانگی جی پلاس
اخبار لوازم خانگی

اعطای وام 30 میلیون تومانی برای خرید لوازم خانگی جی پلاس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گروه گلدیران به منظور تسهیل خرید مشتریان ایرانی از اعطای وام 30 میلیون ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گروه گلدیران به منظور تسهیل خرید مشتریان ایرانی از اعطای وام 30 میلیون تومانی برای خرید لوازم خانگی جی پلاس خبر داد.

لوازم خانگی در لیست محصولات ضروری قرار می گیرد و به همین دلیل نمی توان خرید آن را به تعویق انداخت. با توجه به گرانی های بازار لوازم خانگی، خرید برای تمامی قشرهای جامعه کار چندان راحتی نیست و به همین دلیل، شرکت های لوازم خانگی مانند گلدیران با ارائه وام خرید کالا به دنبال ایجاد راهکارهایی برای تسهیل خرید هستند.

شرایط وام 30 میلیون تومانی خرید کالا جی پلاس

مشتریان برای خرید لوازم خانگی جی پلاس به صورت قسطی می توانند از وام خرید کالا تا سقف 30 میلیون تومان بهره ببرند. این وام با سود 21 درصد و بازپرداخت 24 ماهه ارائه می شود و نیازی به ضامن ندارد.

متقاضیان با ارائه چک صیادی خود و یا خانواده درجه یک می توانند از وام 30 میلیون تومانی برای خرید لوازم خانگی جی پلاس بهره ببرند. البته بعد از انجام اعتبار سنجی که به فاکتورهایی مانند اقساط سررسید گذشته، بدهی‌های مالیاتی، تعداد چک برگشتی و … وابسته است.

مراحل دریافت وام خرید کالا

اعطای وام 30 میلیون تومانی برای خرید لوازم خانگی جی پلاس

  • ثبت نام: در ابتدا باید در سامانه وامینه ثبت نام کنید که از طریق اپلیکیشن های اندروید و IOS امکان پذیر است. توجه داشته باشید که باید شماره موبایلی را وارد کنید که به نام شما باشد. بعد از دریافت کد کاربری، ثبت نام شما انجام شده است.
  • تکمیل پروفایل: بعد از عضویت در سامانه وامینه تنها کافی است اطلاعات خود را تکمیل کنید. وارد ویرایش حساب کاربری شده و به ترتیب اطلاعات فردی، اطلاعات تماس، اطلاعات محل سکونت و اطلاعات شغلی را وارد کنید.
  • احراز هویت غیر حضوری: بعد از تکمیل پروفایل نوبت به احراز هویت می رسد که به صورت غیر حضوری انجام می شود. برای احراز هویت باید عکس کارت ملی، عکس سلفی و ویدئو سلفی را بارگذاری کنید.
  • ثبت سفارش: این مرحله شامل دو مرحله ثبت سفارش اولیه و نهایی می شود.
  • اعتبارسنجی: در این مرحله از طریق سامانه اعتبار‌سنجی آیس سابقه مالی و حد اعتباری شما سنجیده می‌شود.
  • تکمیل مدارک: در این مرحله باید عکس چک صیادی جدید، عکس کارت ملی، عکس شناسنامه صاحب چک، گردش حساب سه ماهه اخیر و  قرارداد دریافت تسهیلات از سامانه وامینه را بارگذاری کنید.
  • تحویل فیزیکی مدارک: پس از تائید مدارک الکترونیکی شما از جانب کارشناسان وامینه باید اصل مدارک (اصل چک ضمانت، اصل قرارداد همکاری، اصل گردش حساب تائید شده به مهر بانک) را به دفتر وامینه تحویل دهید.
  • نهایی کردن سفارش: پس از تائید دریافت مدارک فیزیکی توسط کارشناسان سامانه وامینه، کد خرید برای شما صادر می‌شود.
  • پرداخت اقساط:  در قسمت “اقساط” که از منوی پائین قابل دسترسی است، میتوانید اقساط خود را به طور کامل مشاهده نمائید.
  • عودت تضامین دریافتی: پس از پرداخت کلیه اقساط و در صورت نداشتن بدهی ناشی از جریمه تاخیر، تضامین دریافت شده از طرف سامانه وامینه به شما عودت داده می‌شود.

کلام آخر

برند جی پلاس با گارانتی گلدیران عرضه می شود و تنوع محصولات بالایی دارد. به همین دلیل متقاضیان می توانند برای خرید هر کالایی اقدام کنند و دست مشتری برای انتخاب باز است. بازار دریافت وام خرید کالا در سال های گذشته رونق فراوانی پیدا کرده و بسیاری از برندها به دنبال شرایط خرید آسان تر برای مشتری هستند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟