بهترین های CES 2023 معرفی شدند
اخبار لوازم خانگی

بهترین های CES 2023 معرفی شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه CES به ایستگاه پایانی رسید و برخلاف سال های گذشته با حضور اکثر غول ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه CES به ایستگاه پایانی رسید و برخلاف سال های گذشته با حضور اکثر غول های فناوری و لوازم خانگی برگزار شد. بهترین های CES 2023 معرفی شدند که شامل محصولات صوتی و تصویری، ربات، لوازم خانگی هوشمند، لپ تاپ، گوشی هوشمند و … می شود.

گجت های برتر CES 2023

گجت های برتر CES 2023 معرفی شدند که در این بخش بیشتر بر روی خانه هوشمند، لپ تاپ، تلویزیون، گوشی هوشمند و .. تمرکز شده است. همانند هر سال شرکت هایی مانند ال جی، سامسونگ، تی سی ال، لنوو و … در لیست برترین ها قرار گرفتند.

تلویزیون 77 اینچی QD-OLED سامسونگ مدل S95C 77

تلویزیون 77 اینچی QD-OLED سامسونگ مدل S95C 77 برای نخستین بار در نمایشگاه CES 2023 رونمایی شد که از روشنایی بالا و قابلیت‌های گیمینگ برخوردار است.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2023 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2023

 

تلویزیون S95C با زمان پاسخگویی 0.1 میلی‌ثانیه و نرخ بروزرسانی 144 هرتزی، تاری تصویر و مشکلات بصری در هنگام بازی را به حداقل رسانده است. طراحی شیک و باریک، سیستم صوتی دالبی اتمس، استاندارد AMD FreeSync و … را می توان به لیست امکانات این محصول سامسونگ اضافه کرد.

تلویزیون اولد ال جی سری M3

تلویزیون اولد ال جی سری M3 در CES 2023  سر و صدای زیادی به پا کرد زیرا کاملا به طور بی سیم کار می کند.

براساس اعلام ال جی، این اولین تلویزیونی است که از انتقال صوتی و تصویری بی‌سیم Zero Connect پشتیبانی می‌کند. جالب است بدانید که تلویزیون ال ‌جی دارای فناوری‌های Dolby Vision ،Atmos  و در بخش بازی دارای گواهینامه G-Sync است. این تلویزیون دارای هیچ پورتی نیست و تمام اتصالات به باکس Zero Connect متصل می‌شوند.

سیستم صوتی سوراند دالبی اتمس Dragon 11.4.6 ناکامیچی

ناکامیچی یکی از فعالین قدیمی بازار صوتی و تصویری است که جوان تر ها بیشتر ساندبار Shockwafe این شرکت را می شناسند اما افراد مسن تر مطمئنا محصولاتی مانند سی دی پلیرهای این برند را به یاد دارند.

ناکامیچی با سیستم صوتی Dragon 11.4.6 در CES امسال حاضر شد. این سیستم دارای 21 کانال صوتی است و در واقع با قابلیت DTS:X Pro و پشتیبانی از 32 اسپیکر ارائه می شود. جالب است بدانید که قابلیت DTS:X Pro تنها در پیشرفته ترین گیرنده های AV دیده می شود.

تلویزیون کیولد 4K تی سی ال مدل QM8

تلویزیون کیولد 4K تی سی ال مدل QM8  در لیست بهترین و پیشرفته ترین محصولات این شرکت قرار می گیرد و به عبارت دیگر به عنوان پرچمدار سری Q شناخته می شود. از قابلیت های این مدل می توان از سیستم بک لایت مینی ال ای دی نام برد که  در نتیجه باید شاهد کیفیت تصویر فوق العاده و رنگ های بسیار واقعی بود.

تی سی ال یکی از بازیگران اصلی بازار لوازم صوتی و تصویری است که هر ساله در CES با دستی پر ظاهر می شود و قرار گرفتن آن در لیست بهترین های CES 2023 دور از انتظار نیست.

مانیتور اودیسه OLED 49 سامسونگ

مانیتور اودیسه OLED 49 سامسونگ در سایز 43 اینچی و با نرخ تازه سازی 240 هرتز ارائه می شود.این مانیتور در مقایسه با نسل قبلی، باریک تر شده و از ظاهر شیک تری برخوردار است.

این مانیتور از برنامه‌ های شرکای سامسونگ مانند Prime Video، Netflix و YouTube از طریق برنامه Smart Hub استفاده می‌کند که به کاربران امکان می‌ دهد بدون نیاز به رایانه شخصی، از محتوای مختلف تنها با استفاده از اتصال به اینترنت لذت ببرند.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG Zephyrus M16

پردازنده لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG Zephyrus M16 از نوع Intel Core i9 13900H بوده و با کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 4090 ارائه می شود.

این محصول ایسوس دارای صفحه نمایش 16 اینچی Mini-LED است و جالب است بدانید که با نرخ تازه سازی 240 هرتز، بیشینه روشنایی 1000 نیت و پوشش رنگی کامل DCI-P3 در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

لپ‌ تاپ لنوو  Yoga Book 9i

لپ‌ تاپ لنوو  Yoga Book 9i یک محصول رویایی است که توجه علاقه مندان را در CES 2023 به خود جلب کرد. این محصول لنوو دارای دو پنل 13 اینچی OLED با رزولوشن 2.8k، حداکثر روشنایی 400 نیت و نرخ تازه سازی 60 هرتز است. از طرفی این مدل از وای‌فای 6E، بلوتوث 5.2 و سه کانکتور تاندربولت چهار پشتیبانی می‌ کند.

سونی Project Leonardo

سونی در CES 2023 تمرکز ویژه ای بر روی صنعت گیمینگ داشت و در همین راستا از Project Leonardo رونمایی کرد. این ابزار یک کنترلر ماژولار جدید بوده که برای کمک به بازیکنان معلول طراحی شده است.

هر دستگاه Project Leonardo با جابجایی دکمه‌ ها و مرتب کردن مجدد آنها به بهترین نحو با نیازهای بازیکن قابل تنظیم است. تلاش های سونی در این راستا قابل تقدیر است و نشان از تسلط این برند در صنعت گیمینگ است.

کنسول بازی دستی Razer Edge

کنسول بازی دستی Razer Edge در رویداد امسال به نمایش گذاشته شد و قرار است از 6 بهمن ماه 1401 در دو مدل به فروش برسد. مدل 359 دلار از وای پشتیبانی کرده اما دارای اینترنت ضعیف تری است اما نسخه 599 دلاری با پشتیبانی از اینترنت 5G ارائه می شود.امکانات این کنسول بازی شامل صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED و نرخ بروز رسانی تصویر سریع 144 هرتز می شود.

حلقه هوشمند Movano Evie Ring

حلقه هوشمند Movano Evie Ring به‌ طور انحصاری برای زنان طراحی شده  و به تناسب اندام و سلامتی کمک می کند.  این حلقه هوشمند می‌ تواند اطلاعاتی در مورد ضربان قلب، اکسیژن خون، تغییرات دمای پوست، تعداد قدم، کالری، خواب، ردیابی قاعدگی و تخمک‌گذاری و موارد دیگر ارائه دهد.

اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه این حلقه منتشر نشده اما انتظار می رود که با قیمت 300 دلار به فروش برسد.

گوشی ThinkPhone موتورولا

گوشی ThinkPhone با همکاری موتورولا و لنوو ساخته شده است. همان طور که می دانید موتورولا برند زیر مجموعه شرکت لنوو بوده و این گوشی حاصل همکاری این دو شرکت است.

در واقع، ThinkPhone یک گوشی هوشمند متعلق به موتورولا است که با طراحی مشابه سری لپ تاپ‌ های ThinkPad لنوو روانه بازار می شود.نمایشگر 6.6 اینچی اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌ دی پلاس، نرخ تازه سازی 144 هرتز، تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک، پنل ساخته شده از فیبر آرامید سبک، گواهی ضدآب و گرد و غبار و مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع 1.25 متری، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی تنها بخشی از امکانات این گوشی است.

گوشی تی سی ال 40 SE

شرکت TCL در نمایشگاه CES 2023 از گوشی‌ های هوشمند سری TCL 40 رونمایی کرد. این سری شامل TCL 40 R 5G, TCL 40 SE, and TCL 408 می‌شود اما مدل 40 SE در لیست بهترین های CES 2023 قرار می گیرد. این مدل از دوربین 50 مگاپیکسلی هستند و از یک باتری بزرگ و فناوری نمایشگر NXTVISION بهره می برد.

ربات خانگی Enabot EBO X

ربات ها در نمایشگاه CES حضور پر رنگی دارند و  Enabot یکی از مطرح ترین شرکت های این حوزه است.EBO X یک ربات خانگی هوشمند است که وظایف متعددی را در هر خانه انجام می دهد.

این ربات در ابتدا از محیط اطراف نقشه برداری می کند و سپس با کمک 2 چرخ و سیستم تنظیم تعادل به تعقیب کاربر در فضای منزل می‌ پردازد.از طرفی  امکان برقراری ارتباط 2 طرفه از طریق دوربین 4K، پخش موسیقی از طریق اسپیکرهای هارمن، همگام‌ سازی با سایر دستگاه‌ های مجهز به دستیار صوتی الکسا و صدور هشدارهای امنیتی هنگام قرارگیری در فواصل دور از دیگر امکانات این ربات است. این ربات موفق شده تا جایزه نوآوری CES 2023 را از آن خود کند.

ربات Roborock S8 Ultra

بهترین های CES 2023 معرفی شدند

ربات Roborock S8 Ultra یک جاروشارژی اتوماتیک است که به راحتی می تواند تمامی فضای خانه را تمیز کند. این ربات از سیستم جدید برس رولی دوگانه و همچنین قدرت مکش 6000 پاسکال بهره برده است. جالب است بدانید که این مدل از توانایی تمیز کردن خودش برخوردار بوده و  همچنین یک خشک‌ کن هوای گرم دارد تا مانع رشد قارچ و کپک روی دستگاه و متعلقاتش شود.

کلام آخر

نمایشگاه CES 2023 امروز به کار خود پایان می دهد و در این بخش به بررسی بهترین های 2023 CES در بخش های خانه هوشمند، فناوری، گوشی هوشمند و .. پرداختیم.ال کا ایران همانند هر سال، تلاش کرد تا نمایشگاه CES را تحت پوشش خبری کامل قرار دهد و شما را  از جدیدترین اخبار مربوط به دنیای فناوری و البته لوازم خانگی با خبر کند.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟