زندگی به سبک دلخواهتان با صفحه نمایش های ارتقا یافته Lifestyle ال جی در نمایشگاه CES 2023
اخبار لوازم خانگی

زندگی به سبک دلخواهتان با صفحه نمایش های ارتقا یافته Lifestyle ال جی در نمایشگاه CES 2023

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نقطه کانونی سرگرمی در بسیاری از خانه‎‌ها تلویزیون است که در مرکز اتاق نشیمن و در ...

یاسمن داودیان | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نقطه کانونی سرگرمی در بسیاری از خانه‎‌ها تلویزیون است که در مرکز اتاق نشیمن و در فضایی چشمگیر واقع شده­است. ال‌جی با علم به این که امروزه تعداد زیادی از کاربران تلویزیونی را ترجیح می‌دهند که با فضای خانه­شان سازگار شود، سری متنوع و هیجان‌انگیزی از تلویزیون‌ها را تولید کرده است که ارزش‌های متفاوت و سطح جدیدی از آزادی عمل را در چیدمان فضا و دکوراسیون فراهم می‌کند.

ال‌جی برای به نمایش گذاشتن ارزش منحصر به فرد صفحه نمایش­های Lifestyle  خود در نمایشگاه CES 2023  با همکاری Moooi برند برتر هلندی در زمینه سبک زندگی، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و شیک برای بازدیدکنندگان فراهم کرد. در نمایشگاه CES، ال‌جی و Moooi بار دیگر برای ارائه تلفیق یکپارچه و الهام‌بخش فن‌آوری، دکوراسیون داخلی و سبک زندگی همکاری کردند. نمایشگاه ویژه CES احترام و درک ال‌جی نسبت به نیازها و اولویت‎‌های متنوع و متفاوت مشتریان امروزی با ارائه محصولات نوآورانه‌ای که نمایان درک می‌کند.

سری مدل‌های OLED Objet ال‌جی از مجموعه Lifestyle Screen، زیبایی و انعطاف بیشتری در چیدمان فضا فراهم کرده و به عنوان یک المان پیچیده در دکوراسیون برای بهبود ظاهر و حال و هوای منزل نیز به کار می‌رود.

به عنوان مثال LG OLED Objet Collection Easel برای اشخاصی که دوست دارند حسی از فضای یک گالری هنری مدرن را به اتاق نشیمن خانه خود بیاورند ایده‌آل است. این تلویزیون‌ها همان‌طور که از نامشان پیداست یک سه‌پایه بوم نقاشی را در ذهن تداعی می‌کنند و در حالت نصب روی دیوار نیز به زیبایی قرار می­گیرند. به این ترتیب، خود Easel بسیار شبیه یک اثر هنری به نظر می‌رسد که به شیوه‌ای معمولی (با هدف معین) در یک سالن شیک به نمایش گذاشته شده است.1 LG OLED Objet Collection Easel همچنین یک پوشش متحرک پارچه­ای منحصربه‌فرد از برند هلندی گران‌قیمت Kvadrat دارد. با وجود دارا بودن طراحی بسیار متفاوت، این تلویزیون به راحتی با هر نوع سبک و دکوراسیون خانگی سازگار می‌شود.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2023 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2023

 

 

LG OLED Objet Collection Posé، یکی از اعضای شیک خانواده Easel، می‌تواند به عنوان یک صفحه نمایش عالی و همچنین به عنوان بخشی از مبلمان خانگی مورد استفاده قرار گیرد. انعطاف در نصب و “یکپارچه‌سازی فضای زندگی” اولویت این تلویزیون است. این دستگاه همچنین با ظاهری صیقلی اما زاویه‌دار همراه با گوشه‌هایی نرم و گرد و خطوط تمیز، فضا را شیک‌تر می‌کند. به علاوه، Posé قابلیت حمل نسبتاً آسانی دارد2 ، مزیتی که به کاربر اجازه می‌دهد هر زمان که بخواهد به سادگی  چیدمان خانه خود را تغییر دهد و زمانی که از دستگاه برای تماشای فیلم و یا برنامه‌های دیگر استفاده نمی‌شود می‌توان آن را در حالت گالری(Gallery Mode) قرار داد که صفحه نمایش را به یک بوم دیجیتال برای نمایش آثار هنری شگفت‌انگیز تبدیل می‌کند.

بازدیدکنندگان غرفه ال‌جی در نمایشگاه CES می‌توانند از محصول جدید Lifestyle Screen که یک صفحه نمایش شفاف OLED است نیز دیدن کنند. این صفحه نمایش شفاف با به نمایش گذاشتن اوج فن‌آوری صفحه نمایش، راهی مناسب برای جشن گرفتن ده سالگی نوآوری LG OLED است. این محصول نوآورانه تجربه‌های جدیدی را در ارتقاء سبک زندگی و سطح دکوراسیون داخلی و آزادی عمل در نصب فراهم می‌کند که پیش از این هرگز وجود نداشته است.

صفحه نمایش شفاف شیشه‌ای نمایشگر OLED حسی از رهایی را تداعی کرده و پایه چوبی خمیده آن عنصری از طبیعت را با خود ارمغان می‌آورد. این صفحه نمایش متفاوت با تلویزیون‌های معمولی، با هر دکوراسیونی سازگاری دارد و می‌تواند در هر جایی که کاربر بخواهد، حتی در وسط اتاق نشیمن یا درست در مقابل یک پنجره قرار گیرد. Transparent OLED فراتر از یک صفحه نمایش رفته و می‌تواند نوع جدیدی از تجربه کاربری را با Gallery Mode شفاف خود که آثار هنری را به شکلی تعاملی با محیط اطراف نمایش می‎‌دهد ارائه کند. در حالت black mode، تلویزیون صرف نظر از محل نصب یا نوع محتوایی که نمایش می‌دهد، بهترین نمایش OLED را فراهم می‌کند.

LG OLED Flex عضوی دیگر از محصولات خانواده Lifestyle Screen، یک “نمایشگر همه کاره” است که بنا به نیاز کاربر “خم” می‌شود. علاوه بر کیفیت تصویر فوق‌العاده و زمان واکنش سریع فن‌آوری نمایشگر OLED ال‌جی و قابلیت‌های گوناگون در تماشای محتوا و Gaming، Flex دارای یک صفحه نمایش با قابلیت خم شدن است که می‌تواند از حالت کاملاً تخت (ایده‌آل برای تماشای فیلم یا برنامه‌های تلویزیونی) تا انحنای 900R (عالی برای زمان گیمینگ) تنظیم شود.

ال‌جی StanbyME، به لطف طراحی پایه متحرک خود، امکان انتقال آسان از اتاقی به اتاق دیگر را فراهم می‌کند. این قابلیت، همراه با باتری داخلی‌ای که تلویزیون را از هر گونه کابلی بی نیاز می­کند، به این معنی است که LG StanbyME را می‌توان در هر جای دلخواه قرار داده و برای هر نیاز کاربری از آن استفاده کرد.

هر یک از محصولات منحصر به فرد Lifestyle Screen به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه CES قابلیت­های تکنولوژیکی پیشرفته و طراحی‌ای را نشان می­دهد که شهرت ال‌جی به عنوان یک مبتکر جهانی سبک زندگی و پیشگام در تحول تلویزیون‌های خانگی، تضمین می­کند. محصولات Lifestyle Screen ال‌جی جایزه بهترین نوآوری نمایشگاه را به دلیل ارائه راه‌کارهای عالی سبک زندگی، طراحی و فن‌آوری به خود اختصاص دادند.

1 زاویه نصب به در حالت Leaning می‌تواند تا حداکثر 5 درجه تنظیم شود. این یک رقم تقریبی است و 5 درجه تضمین نمی‌شود. Leaning Install نیازمند به نصب دیواری است. 

2 نصب بر روی دیوار با جدا کردن تلویزیون  از پایه امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما چیست؟