اخبار لوازم خانگی

خرید قسطی و تخفیف ویژه تولیپس به مناسب روز مادر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خرید قسطی و تخفیف ویژه تولیپس به مناسب روز مادر از روز 18 دی ماه آغاز شده و ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خرید قسطی و تخفیف ویژه تولیپس به مناسب روز مادر از روز 18 دی ماه آغاز شده و علاقه مندان فرصت دارند تا 23 دی ماه از این طرح بهره ببرند.

تولید کننده لوازم خانگی تولیپس از تخفیف 10 درصدی و امکان خرید محصولات این شرکت به صورت اقساطی تحت عنوان طرح “تولیپس بهترین هدیه روز مادر” خبر داد.

تولیپس بهترین هدیه روز مادر

علاقه مندان می توانند از 18 الی 23 دی ماه 1401 با مراجعه به سایت www.neico-electric.com  با خرید هر لوازم خانگی این برند ایرانی، 10 درصد تخفیف بگیرند. جالب است بدانید که امکان خرید محصولات این شرکت از طریق اسنپ پی فراهم شده و به راحتی و با کمترین بودجه می توانید برای جبران بخش کوچکی از زحمات مادر و یا همسرتان هدیه بدهید.

خرید قسطی و تخفیف ویژه تولیپس به مناسب روز مادر شامل تمام محصولات این شرکت می شود که از جمله می توان به چای ساز، آبمیوه گیری، مولتی کوکر، پلوپز، جاروبرقی، اتو و … اشاره کرد.

امکان خرید اقساطی محصولات تولیپس بدون ضامن و کارمزد فراهم شده و متقاضیان می توانند با پرداخت 4 قسط، لوازم خانگی مورد نیاز مادر و همسرشان را تهیه کنند.

برندهای تولیپس و تولیپس پلاس برای اکثر مشتریان آشنا هستند و نیاز به معرفی ندارند. این دو برند توسط گروه با تجربه صنایع ناسیونال ایران روانه بازار شده و تنوع بالای محصولات آن در بخش لوازم خانگی کوچک، منجر شده تا سهم قابل توجهی از این بازار را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟